Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word2003] wil footer niet rechts uitlijnen

Pagina: 1
Acties:

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik ben bezig een rapport in Word te schrijven. Eén keer heb ik het opgeslagen met OpenOffice en sindsdien staat er raar blokje in m'n footer. Dit blokje heb ik weggekregen door gewoon de footer opnieuw te maken. Ook staat er een niet-verwijderbare letter F in de header van het voorblad, maar dit liet zich oplossen door de fontkleur ervan wit te maken.

Nu ging alles prima, tot gisteren. Ik kwam erachter dat het papierformaat US letter was en ik heb dit op A4 gezet. Sindsdien doen de footers raar. Er hoort "page x of y" te staan, netjes rechts uitgelijnd. Maar telkens als ik dit doe, het document opsla en weer open staan de footers justified, hetgeen spuuglelijk is.

Iemand een idee hoe ik dit kan fiksen? Waarom slaat Word niet gewoon op wat ik wil :/ ?

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waarom slaat Word niet gewoon op wat ik wil :/ ?
Grote kans dat 'ie dat wel doet, maar weet je niet wat je (ook m.b.v. OOo) precies hebt aangegeven te willen :P

Gooi de header en footer even helemaal weg, stel in dat je ook de "onderwater" codes ziet (de omgekeerde P) en check dat er geen macro's zijn die header/footer zetten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)