Toon posts:

[Powerbook G4] Nieuwe of oude AirPort Extreme?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweekers,

Heb de nwe airport extreme gekocht zgn n protocol,en heb een powerbook G4 en geen zgn N-activatie cd.
Is het mogelijk het zgn N protocol te activeren op mijn mac of moet ik een nieuwer model gaan aanschaffen en kan ik beter mijn oude airport extreme(de paddestoel) weer gebruiken ???

bvb tnx :(

• Behzo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-01 09:13
volgens mij zit je een beetje in het verkeerde forum...

Verwijderd

Behzo schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:33:
volgens mij zit je een beetje in het verkeerde forum...
Inderdaad dit hoort in Apple Talk.
Je 'moet' even topicreport aanmaken (dat handje links boven bij je post) en vragen aan de lieve admins om je topic te verplaatsen. :P

Welkom op GoT :w

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:20
je moet het zgn apple topic hebben maar, oudere ibooks kunnen niet met het zgn n protocol werken, of je nou je paddestoel of de nieuwe met het zgn n protocol pakt maakt niet uit volgens mij heeft de nieuwe ook nog een paar andere voordelen.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hoi, Welkom op GoT. Dit topic hoort inderdaad in Apple Talk vandaar dat ik hem daar naartoe verplaats :)

Move TCA -> APL

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 19:54

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Powerbook G4 heeft een WiFi G-kaart, dus dat men N gaat niet lukken, ik heb hier ook een airport extreme staan maar die kan ook G signalen aan, dus die oude neerzetten hoeft niet perse.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:31
jothea48, welkom op GoT :w

Op GoT verwachten we ook een stukje eigen inzet van de topicstarter. Stop de volgende keer iets meer tijd in het leesbaar maken van de topicstart, door te letten op het correct gebruik van hoofdletters e.d. Daarbij zorgt een goede beschrijvende titel er ook voor dat andere mensen je topic makkelijk kunnen vinden en een oplossing met je kunnen delen. Je kunt precies lezen wat we verwachten in de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) & het algemeen beleid #topicplaatsen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1