[PDF Creator] Overbodige info in document

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 18:57
Ik zit de stoeien met PDF-Creator.

Wanneer ik een PDF van een HTML bestand maak komt komt er boven en onder in veel overbodige informatie zichtbaar;

de titel (opgelost door <title></title>) in te stellen)
datum document (rechtsboven in de pagina)
bestandslocatie (onderin de pagina)

Ik vraag mij af hoe ik de datum / bestandslocatie wegkrijg, ik wil deze niet in mijn PDF terugzien. Kan helaas nergens een topic vinden, en ik ben er vrij zeker van dat dit ergens terug te vinden is. Lukt mij alleen niet ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Printinstellingen van je browser?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• paradoXical
F_J_K schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:33:
Printinstellingen van je browser?
Ja dat zou je denken. Deze heb ik reeds 3x doorlopen, en ik kan het gewoon niet vinden.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

paradoXical schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:45:
[...]

Ja dat zou je denken. Deze heb ik reeds 3x doorlopen, en ik kan het gewoon niet vinden.
Heb ook een geprobeert met mijn PDF-Creator, krijg het er bij mij ook niet uit hoor...
Ook niet in de Creator instellingen :/ Dus denk dat het een kwestie vette pech is.
Ik kan me er gelukkig niet aan storen :P

• paradoXical
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:48:
[...]

Heb ook een geprobeert met mijn PDF-Creator, krijg het er bij mij ook niet uit hoor...
Ook niet in de Creator instellingen :/ Dus denk dat het een kwestie vette pech is.
Ik kan me er gelukkig niet aan storen :P
Ik weet toevallig van iemand welke dit wel voor elkaar kreeg.
Maar ik denk haast dat dat met een ander programma geweest moet zijn, ik heb werkelijk iedere setting bekeken / onderzocht !

Verwijderd

paradoXical schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:51:
[...]

Ik weet toevallig van iemand welke dit wel voor elkaar kreeg.
Maar ik denk haast dat dat met een ander programma geweest moet zijn, ik heb werkelijk iedere setting bekeken / onderzocht !
Standaart PDF Creator heeft zoizo niet zo heel veel opties,
Maar intressant dit. Effe bookmarkje voor mij, wil dit wel weten. Grote kans dat ze dit bij ons in het bedrijf dit nog eens gaan vragen, ze zijn hier echt PDF geil.. alles moet in PDF :/
Pagina: 1