She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Printinstellingen van je browser?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ja dat zou je denken. Deze heb ik reeds 3x doorlopen, en ik kan het gewoon niet vinden.F_J_K schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:33:
Printinstellingen van je browser?
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Heb ook een geprobeert met mijn PDF-Creator, krijg het er bij mij ook niet uit hoor...paradoXical schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:45:
[...]
Ja dat zou je denken. Deze heb ik reeds 3x doorlopen, en ik kan het gewoon niet vinden.
Ook niet in de Creator instellingen
Ik kan me er gelukkig niet aan storen
Ik weet toevallig van iemand welke dit wel voor elkaar kreeg.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:48:
[...]
Heb ook een geprobeert met mijn PDF-Creator, krijg het er bij mij ook niet uit hoor...
Ook niet in de Creator instellingenDus denk dat het een kwestie vette pech is.
Ik kan me er gelukkig niet aan storen
Maar ik denk haast dat dat met een ander programma geweest moet zijn, ik heb werkelijk iedere setting bekeken / onderzocht !
Verwijderd
Standaart PDF Creator heeft zoizo niet zo heel veel opties,paradoXical schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:51:
[...]
Ik weet toevallig van iemand welke dit wel voor elkaar kreeg.
Maar ik denk haast dat dat met een ander programma geweest moet zijn, ik heb werkelijk iedere setting bekeken / onderzocht !
Maar intressant dit. Effe bookmarkje voor mij, wil dit wel weten. Grote kans dat ze dit bij ons in het bedrijf dit nog eens gaan vragen, ze zijn hier echt PDF geil.. alles moet in PDF
Pagina: 1