Toon posts:

Internet/bellen Combi, Welke provider??

Pagina: 1
Acties:
  • 584 views

Verwijderd

Topicstarter
Welke Internet/bellen Combi Provider vind je het beste en waarom.
Ik zit momenteel bij @Home.
Ik vind @Home redelijk, de Internet is ook wel redelijk alleen de klantenservice is Matig.
Ik heb soms wel dagen gezeten zonder internet.
Post hier je provider of de provider waar je naar toe wil en licht het toe.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:02:
Ik vind @Home redelijk, de Internet is ook wel redelijk
Ik heb soms wel dagen gezeten zonder internet.
LOL :+

Verwijderd

Topicstarter
Jaah erg he, maar ze hebben het daarna na 20 x bellen goed opgelost en nu een half jaar niet meer zonder internet gezeten. Alleen ben ik tog wel van plan naar een andere provider te gaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:14:
Jaah erg he, maar ze hebben het daarna na 20 x bellen goed opgelost en nu een half jaar niet meer zonder internet gezeten.
Dat vind ik dan inderdaad weer redelijk. :+

Verwijderd

ik zou @home links laten liggen , hun motto is niet voor niks het werkt maar kan beter :P

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 10:43
Telfort of Alice? lekker goedkoop

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 14:33
Ik ga denk naar telfort. Zit bij planet, maar blijf daar alsjeblieft weg. Dat is echt een drama qua helpdesk en ze helpen je nergens mee voor een flink bedrag per maand.

Verwijderd

Topicstarter
ID-College schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:22:
Ik ga denk naar telfort. Zit bij planet, maar blijf daar alsjeblieft weg. Dat is echt een drama qua helpdesk en ze helpen je nergens mee voor een flink bedrag per maand.
Ik heb er ook aan gedacht om naar telfort of alice te gaan.
Alice lijkt me wel goed, gezien je om de maand kan afzeggen, maar ik heb van een aantal gebruikers gehoort dat de snelheid van 20 mbit vaak niet gehaald wordt en dat nummerweergave ook de nodige problemen geeft.

Verwijderd

Ik heb internet van Orange en bel via KPN, ik durfde nog niet over te stappen naar internet+bellen combi vanwege alle negatieve verhalen (ivm telefonie). Wellicht ga ik binnen enkele maanden overstappen op telfort.

Edit:typo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 16:05:
Ik heb internet van Orange en bel via KPN, ik durfde nog niet over te stappen naar internet+bellen combi vanwege alle negatieve verhalen. Wellicht ga ik binnen enkele maanden overstappen op telfort.
Bij KPN zijn de kosten voor een vaste te lijn duur, vandaar dat ik overgestapt was naar @home.
Heb ik nu wel een beetje spijt van gezien ik niet via KPN maar ACN belde en dat was veel goedkoper. De lijn (aansluiting vaste telefoon) was wel via het KPN Netwerk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 09:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 16:05:
Ik heb internet van Orange en bel via KPN, ik durfde nog niet over te stappen naar internet+bellen combi vanwege alle negatieve verhalen (ivm telefonie). Wellicht ga ik binnen enkele maanden overstappen op telfort.

Edit:typo
De 1 zegt dat hij naar telfort gaat terwijl de ander juist zeg dat ik daar weg moet blijven.
Heeft iemand verder nog tips voor mij.
Ik heb tele 2 in gedachten.

• paerad
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 16:42
check goed de tros-radar en kassa site/forums,
hier krijg je al een aardig beeld van klachten en afhandelingen ervan.

zo top-3 kassa klachten, ik keek(!) zelf naar Telfort voor internet+bellen, nu twijfel ik :P

d.d. 12-4-2008
bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4022159
Op nummer 3 een nieuwe binnenkomer: de Blokker. De Kassa-tester bleek niet de enige te zijn die met een kluitje in het riet werd gestuurd met de CarTrek 400 van de Blokker. Ook anderen bleken niet op hun plaats van bestemming te komen met dit navigatiesysteem.

KPN en dochters Planet Internet/Het Net en Telfort blijven goed voor een tweede plek in de Klachten Top 3. Bij Telfort blijken mensen te kampen met een storing in de internetverbinding of wachten al weken op hun aansluiting. Verder zijn er bij KPN klachten over verkeerde incasso's en krijgen de abonnees weinig support van de klantenservice.

Wederom de nummer 1: Orange. We krijgen nog steeds klachten binnen. Zelfs van Geertje Visser, die in onze uitzending van 15 maart haar relaas vertelde. Orange beloofde beterschap en haar abonnement zou kostenloos opgezegd worden. Tot haar grote verbazing kreeg ze toch een brief binnen dat haar abonnement pas per 1 april 2009 opgezegd zou worden. Een foutje dus, maar dit betekende nog niet het einde. Zo kreeg ze onder andere nog een rekening binnen. Kassa belde met Orange om verhaal te halen. Het probleem werd diezelfde dag nog opgelost met een bos bloemen voor mevrouw Visser.

Verwijderd

Topicstarter
paerad schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:18:
check goed de tros-radar en kassa site/forums,
hier krijg je al een aardig beeld van klachten en afhandelingen ervan.

zo top-3 kassa klachten, ik keek(!) zelf naar Telfort voor internet+bellen, nu twijfel ik :P

d.d. 12-4-2008
bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4022159
Op nummer 3 een nieuwe binnenkomer: de Blokker. De Kassa-tester bleek niet de enige te zijn die met een kluitje in het riet werd gestuurd met de CarTrek 400 van de Blokker. Ook anderen bleken niet op hun plaats van bestemming te komen met dit navigatiesysteem.

KPN en dochters Planet Internet/Het Net en Telfort blijven goed voor een tweede plek in de Klachten Top 3. Bij Telfort blijken mensen te kampen met een storing in de internetverbinding of wachten al weken op hun aansluiting. Verder zijn er bij KPN klachten over verkeerde incasso's en krijgen de abonnees weinig support van de klantenservice.

Wederom de nummer 1: Orange. We krijgen nog steeds klachten binnen. Zelfs van Geertje Visser, die in onze uitzending van 15 maart haar relaas vertelde. Orange beloofde beterschap en haar abonnement zou kostenloos opgezegd worden. Tot haar grote verbazing kreeg ze toch een brief binnen dat haar abonnement pas per 1 april 2009 opgezegd zou worden. Een foutje dus, maar dit betekende nog niet het einde. Zo kreeg ze onder andere nog een rekening binnen. Kassa belde met Orange om verhaal te halen. Het probleem werd diezelfde dag nog opgelost met een bos bloemen voor mevrouw Visser.
Dat is wel heel iteressant.
Tele 2 staat er gelukkig niet tussen :P

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Welke ISP moeten nemen topics heeft geen zin...

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.