Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:40
Ik krijg een nieuwe auto met daarbij een TomTom One XL.
Nu kan ik standaard de tom tom aansluiten op de sigarettenaansteker. Ik vind dit echter niet zo'n hele fijne oplossing omdat ik de sigarettenaansteker ook weleens voor andere doeleinden gebruik.
Ook vind ik zo'n grote plug erin geen mooi gezicht.

Nu wordt mijn carkit ingebouwd en heb ik gevraagd of men daarbij ook 12volt kan aftappen waarop ik tzt aan een klein kroonsteentje mijn TomTom kan koppelen.

Weet iemand echter of dit relatief makkelijk gaat? (qua aansluitings stekker op de TomTom, en werkt het ding ook wel op die 12v spanning of moet er in feite een lagere spanning in? Misschien zit er een weerstand in de sigarettenaanstekerplug??)

Iemand die hier antwoord op kan geven?

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze vraag kan je het beste aan een garage of een dealer stellen, zij hebben immers die kennis in huis. Tevens kan je het proberen in Vervoer ; dat forum gaat over vervoer en aanverwante zaken, ook daar zit veel kennis.

In dit forum hebben we het dan wel over TomToms, maar niet over de extra aansluiting die je in je auto kan maken om hem aan te kunnen sluiten op stroom. Graag verder in Vervoer of neem contact op met een garage of een dealer :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.