Mijn excuses, kennelijk ben ik die avond echt zo moe geweest dat ik er meermalen overheen gelezen heb.
En wat betreft het opschieten met een code als LM-AF120. Als je op die code zoekt vindt je een stuk makkelijker resultaten van mensen die ook problemen hadden//hebben met die schijfjes. Vervolgens kun je kijken of er gelijkwaardige problemen tussen zitten en wellicht ook oplossingen.
Als je zoekt op Panasonic DVD-RAM 4,7GB krijg je teveel andere zaken te zien. Zoek je echter op LM-AF120 dan is het al een stuk makkelijker om de overige resultaten er uit te filteren door wat te spelen met de overige zoektermen. Kortom, het maakt het mogelijk 'goed' te zoeken.
Zo kom ik op deze wijze erachter dat dit medium nogal wat problemen kan geven met bepaalde DVD-stations van LG, maar dat er verder niets noemenswaardigs te vinden is. Nu weet ik niet wie de fabrikant is van de DVD-stations in je MAC (en of MAC die zelf maakt), maar als het stations van LG zijn zou het zin hebben meer van de resultaten door te lezen en als dat niet zo is, mag je er van uit gaan dat het niet aan het merk/model/type van je mediums ligt. Daarmee heb je dan een van de onderstaande dingen 'echt' uitgesloten en ben je dus een stap dichterbij een oplossing.
- Station
- Software
- Medium
- Staat van het betreffende medium.
De onderste twee zijn nu dus uitgesloten. Waar zonder de info over het precieze merk/model slechts nog de onderste uitgesloten kon worden.
[
Voor 110% gewijzigd door
kalizec op 25-02-2008 10:42
]
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S