Mobo pakt videokaart niet

Pagina: 1
Acties:

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:23
Oké, ik gok dat ik een probleem heb.

Ik heb een Asus M2N-SLi Deluxe mamabord en een MSI NX8600GT TD256E ... En mobo geeft 1 lange en 2 korte piepjes => ligt dus aan GPU. Ik heb geen andere videokaart bij de hand en heb geen idee hoe ik dit kan oplossen?

Iemand suggesties? Graag,

Devguru

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Werkt die wel in een ander mobo?
Al een cmos reset geprobeerd?

Met deze informatie kunnen we dus niks, want het kan zijn dat er iets mis is met je mobo of videokaart.
Zonder zelf te testen kom je er gewoon niet achter.

Oftewel. bij GOT verwachten dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat, en als je er echt niet meer uitkomt, dan kan je een (mits goed onderbouwd) topic hier neer zetten.

[ Voor 41% gewijzigd door tjtristan op 22-02-2008 12:12 ]

http://specs.tweak.to/15535

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:23
Jah, ik heb geen ander mobo voorhanden en geen andere vidkaart.

Verwijderd

mm vaag, ik heb en asus a8v en deze piept ook als ie opstart als het mobo scherm opt beeld is..
piep blupiep blupiep <--zoiets klikt het (lekker duidelijk :P)
maar bij mij ziet ie me vid kaart gewoon in windows en ik kan er gewoon mee gamen etc. (kaart werkt goed) alleen soms(wel rare, ene dag wel/andere niet) een BSOD omdat er een fout in atiduag.dll is opgetreden (ligt aan drivers blijkbaar, google atiduag.dll, wachten voor de 8.3)

ik weet niet of die piepjes horen bij een asus moederbord.. maar bij mij was het al sinds het begin en alles werkt gewoon, dus ik denk dat het zo hoort..

keb een ati radeon sapphire hd 2600 pro agp..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 12:25 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
devguru schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:11:
Jah, ik heb geen ander mobo voorhanden en geen andere vidkaart.
Tjha, zonder dit kan je niets uitsluiten natuurlijk. Zoek een andere PC op of een andere grafische kaart, of breng hem even langs de winkel waar je de kaart vandaan hebt, ik geloof niet dat je nog enorm veel kennis van comuters hebt.