Toon posts:

Compaq shutdown problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alowa,

Ik heb hier op mijn werk een probleem waar niemand het antwoord op schijnt te weten. Compaq niet en Matrox niet. Probleem is dat bij een aantal van onze Deskpro EP 6350's Het geval blijft hangen op het shutdown screen van Win95. Zijn PII's 350 Mhz, 64 MB RAM, Matrox Millenium G200. Herkent iemand dit probleem of heeft er iemand suggesties, laat het me weten!

Bij voorbaat dank,

BORG®

Verwijderd

Volgens mij hebben ze daar een servicepack voor bij Compaq.

Even zoeken in de servicepacks dus!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb dat bij Dell laptops gezien op mijn werk.. dingen bleven gewoon hangen bij het shutdown scherm .. Windows probeert die laptop te vertellen dat ie uit moet gaan.. laptop snapt er niets van en hangt. We hebben het probleem opgelost door een of andere Cardmananger van Dell (van de Dell site dan.. is niet van Dell zelf) te installeren en dat hielp. Laptops gaan nu gewoon uit enzo.

Maar ik zou het voor een EP niet zo snel weten. Inderdaad zoeken naar 1 of andere service pack of misschien APM in de BIOS uitzeten en de PC gewoon "met de hand" uitzetten ?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Snuffie,

Heb je enig idee waar ik ongeveer moet zoeken. Die search engine van die kolere Compaq site is niet echt nauwkeurig; krijg gelijk 6 miljoen pages om me kop geslingerd. En aangezien ik het hier met een simpele 56 k lijn moet doen.... hebbie misschien een url voor me?

BORG®

Verwijderd

Topicstarter
Ik dien er wellicht ook bij te vermelden dat we hier met een Token Ring netwerk zitten waarvoor we Madge Smart PCI Ringnode MK/2 kaartjes gebruiken. Verder heb ik ook al de laatste drivers van zowel de Compaq site als de originele Matrox drivers geprobeerd, maar dit heeft ook nada effect...

GRRRRR.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Ze zullen het wel niet leuk vinden, maar ik zou gewoon gaan rippen aan dat ding, totdat je weet wat dat ding laat hangen.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm. dat is idd nogal een beetje een probleem :(
Vind het alleen zo klote dat gewoon niemand weet waar het nou aan zou kunnen liggen. Word er een beetje moe van, want iedereen loopt aan mijn kop te zeiken wanneer dat nou eens verholpen wordt...

Verwijderd

Hallo,
Zet energie beheer maar eens uit,daar kan het aan liggen.
En welke versie van windows 98 gebruik je?
Windows 98 SE blijkt problemen te geven, de eerste editie echter niet

2Tone

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
er is een windows update voor

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Op maandag 17 december 2001 22:43 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
er is een windows update voor
jah, wou ik net zeggen, is toch een zo bekend probleem?
ff naar windowsupdate gaan en downen, klaar is kees!

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Pagina: 1