[2003+Citrix] Javascripts werken alleen in 16 kleuren

Pagina: 1
Acties:

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
We hebben hier een 'uitdaging' met Citrix MetaFrame Presentation Server 3.0 op een Windows Server 2003 (standard ed.):
Bepaalde javascripts zoals bijvoorbeeld op www.klm.nl wordt alleen weergegeven wanneer er wordt ingelogd in een sessie met 16 kleuren. Bij 256 kleuren of meer werkt/werken het script/de scripts niet. In het KLM-voorbeeld kan er bijvoorbeeld geen reis geboekt worden of de prijs van een vlucht bepaald worden.

Wanneer ik rechtstreeks (al dan niet met hetzelfde account) via RDP inlog op de server werkt het wél. Ongeacht of ik een Administrator-account of een gebruikersaccount gebruik.

Ik heb werkelijk geen idee waar ik dit zoeken moet. Wie o wie geeft me een zoekrichting? Google had er ook moeite mee iets relevants te vinden... ;)

blah

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Metaframe 3 is wel erg oud, heb je alle updates die er nog voor uitgekomen zijn? Misschien een nieuwere of oudere icaclient proberen?

[ Voor 24% gewijzigd door sanfranjake op 22-02-2008 12:54 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
laatste (citrix) servicepack voor mps3 erop :? ook laatste hotfix rollup pack geinstalleerd :?

versie 3.0 zou gewoon moeten werken op 2003 :)

A wise man's life is based around fuck you

• tERRiON
Daar had ik zelf inderdaad nog niet eens aan gedacht. Ik ga het even napluizen...

blah

Verwijderd

Heb je de CMC ook op deze bak draaien, zoja dan kun je nog wel eens een Java conflict hebben

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:50:
Heb je de CMC ook op deze bak draaien, zoja dan kun je nog wel eens een Java conflict hebben
strookt niet helemaal met het feit dat het met een rdp connectie naar diezelfde server wel werkt

A wise man's life is based around fuck you

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En dat Java en Javascript zeg maar 0,niets met elkaar te maken hebben :)

• tERRiON
Het probleem is inmiddels opgelost. We hebben Rollup pack MPSE300W2K3R05 geinstalleerd en de scripts draaien als een tiet.

Thnx voor de aandacht allen! :)

blah

Pagina: 1