Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ACCESS Probleem met images

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo goeiendag,

Ik heb wat hulp nodig met waar ik mee bezig ben. Om te beginnen werk ik onder Vista en met Access 2003.

Ik heb een bestaande database die gekoppeld is aan een website waar je kaarten kan bestellen, Op de kaarten die je kan bestellen kan je ook Plaatjes bij kiezen die ze afdrukken op de kaart. Het zijn allemaal Jpg plaatjes (VisualURL), en PDF bestanden.

Wat ik nou wil is als ik de bestellingen of de geschiedenis door blader van de klanten in de acces database 2003, dat ik ook bij elk bestelling dat is geplaatst de plaatje van kan zien die ze uitgekozen hebben met de gegevens er op. gegevens is de tekst die ze er op kunnen schrijven.

Wie o wie kan me hier aan helpen ? _/-\o_

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Op deze manier niemand. Je vertelt niet eens hoe e.e.a. wordt opgeslagen in de database maar ook niet wat je probleem is. Weet je niet hoe je een formulier moet maken, een plaatje weergeven, twee plaatjes combineren?

Lees even Registratievoorwaarden / korte FAQ (daar vind je tips over het maken van een openingspost) en probeer het nog een keer. Omdat hier verder niemand echt iets mee kan gaat deze dicht, maar desalniettemin welkom op GoT :)

Oh BTW, je kunt met copy paste een deel van je tekst hergebruiken, maar zorg er ajb voor dat een eventuele nieuwe topicstart duidelijker is waar je probleem nu precies ligt.

[ Voor 22% gewijzigd door Lustucru op 22-02-2008 11:06 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.