Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Audio problemen in MPC

Pagina: 1
Acties:

• vanadium
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02
Ik heb Michael Clayton (*.wmv) gedownload maar deze speelt af zonder geluid in MPC, de film heeft deze audiocodec in zich: 0x0162 (Windows Media Audio 9 Professional)

Waar kan ik deze codec vinden om te installeren in MPC, als ik in MPC Windows Media Decoder aanvink bij externe filters speelt MPC deze film nog steeds zonder geluid af.

(AC3 filter heb ik niet geinstalleerd omdat ik dat een ruk-filter vind die kwalitatief niet brengt wat ik wil.)

Verwijderd

Windows media player installereng?

• vanadium
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:09:
Windows media player installereng?
Was al geinstalleerd

Verwijderd

vanadium schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:08:
Ik heb Michael Clayton (*.wmv) gedownload maar deze speelt af zonder geluid in MPC, de film heeft deze audiocodec in zich: 0x0162 (Windows Media Audio 9 Professional)

Waar kan ik deze codec vinden om te installeren in MPC, als ik in MPC Windows Media Decoder aanvink bij externe filters speelt MPC deze film nog steeds zonder geluid af.

(AC3 filter heb ik niet geinstalleerd omdat ik dat een ruk-filter vind die kwalitatief niet brengt wat ik wil.)
hmm volgens mij geeft hij een error code aan met die 0x0162 en niet een codec zoek een progje dat kan uitlezen wat voor codecs zijn gebruikt voor die wmv en zoek dan die codec op en installeer het

• vanadium
Dat progje (gspot) heb ik gebruikt en dat gaf aan Windows Media Audio 9 Professional als codec

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Even wat berichten verwijderd, kunnen we nu weer ontopic? :)

Signature

Verwijderd

Ik vind AC3Filter helemaal geen "ruk-filter"
Pagina: 1