-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Als ik het goed begrijp, dan heb je de RAID5 set vanuit Windows Server zelf gemaakt en niet met de S-ATA controller. In een dergelijke geval zou je inderdaad het moederbord zonder enig probleem kunnen vervangen. Een andere Windows server installatie zou de RAID5 set gewoon weer moeten kunnen benaderen.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Bij schijfbeheer even de schijven importeren. De data over de RAIDconfiguraties van de schijven staat op de schijven dus das makkelijk omdat je niets te maken hebt met RAID op een controller
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Ahh netjes
dat scheelt weer veel werk.. 
ik ben altijd linux gewend en daar is het nooit een probleem.. maar kan beter even navragen dan dat ik het lukraak ga proberen.
ik ben altijd linux gewend en daar is het nooit een probleem.. maar kan beter even navragen dan dat ik het lukraak ga proberen.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8