Hey ik heb een flash site gemaakt en vanuit die flash site lanceer ik een div over de ganse hoogte en breedte van het scherm die bij het begin van de site op display:none staat. Dit is gewoon een div waar variabele content inkomt en ik dus zo handig kan displayen.
Als ik in mijn flash op de knop duw om dit te starten doe ik volgend javascript:
En de div is zichtbaar, om deze te sluiten doe ik net het tegenovergestelde.
Nu is het probleem:
Vanaf het begin ligt er dus een onzichtbare div over heel mijn scherm, in IE kan ik daar "doorklikken" om mijn flash knoppen te besturen, maar in FF gaat dit niet!
Kan ik een div ook transparent zetten ofzo (zoals wmode voor flash?) zodat ik in FF er ook "door" kan klikken? Het komt er dus op neer dat ik in FF de site niet kan besturen.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast erg bedankt!
Als ik in mijn flash op de knop duw om dit te starten doe ik volgend javascript:
code:
1
2
3
| function shownieuws(){
nieuws.style.display = "block";
} |
En de div is zichtbaar, om deze te sluiten doe ik net het tegenovergestelde.
Nu is het probleem:
Vanaf het begin ligt er dus een onzichtbare div over heel mijn scherm, in IE kan ik daar "doorklikken" om mijn flash knoppen te besturen, maar in FF gaat dit niet!
Kan ik een div ook transparent zetten ofzo (zoals wmode voor flash?) zodat ik in FF er ook "door" kan klikken? Het komt er dus op neer dat ik in FF de site niet kan besturen.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast erg bedankt!