Toon posts:

verschil tussen DVI en HDMI?

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn HTPC wil ik een graka aanschaffen die goed over weg kan met 1080. Ik heb keuze uit een kaart met een HDMI aansluiting, en een kaart met een DVI aansluiting waarop ik een DVI -- HDMI kabel op aansluit.

Behalve dat HDMI een geluidstoevoer heeft en HDCP (een beveiliging?), zijn er nog meer verschillen tussen HDMI en DVI? Ik ga die kaart aansluiten op een HD READY tv, en binnenkort op een FULL-HD.

Bedankt.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:02

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, maar ik weet niet helemaal waar ik naar moet kijken |:( Is er een verschil of niet?

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik zou gewoon een kaart met een echte HDMI nemen, hoe meer verloopjes hoe slechter zeg ik altijd maar.

Alleen zijn kaarten met een echte HDMI aansluiting (dus zonder verloopjes) helaas vrij zeldzaam :'(, Mocht iemand er een paar weten dan mag hij ze hier posten :9

Of neem 2 kaarten (zoals ik), maar dan moet dat wel kunnen op je moederbord natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door crack_en_hack op 22-02-2008 01:06 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:49:
[...]

bedankt, maar ik weet niet helemaal waar ik naar moet kijken |:( Is er een verschil of niet?
Lezen :?

GoT is er om je te helpen met problemen waar je met simpel zoek- en leeswerk uit kunt komen, niet om zaken die doodeenvoudig terug te lezen zijn in hapklare brokken te knippen en met de paplepel in te gieten.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.