Laptop geheugen(??); wie helpt?

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb hier (waarschijnlijk) een laptop geheugenkaartje liggen. Het kaartje is 7 bij 2,5 cm groot, en aan de ene kant zitten 8 wit omlijnde vierkantjes. Aan de andere kant 2 stickertjes, met opschriften:

1) MSY643S-88
P990080KXB

2) ARGOSY 02/00

Is dit echt laptop geheugen? Zoja, hoeveel zou dit zijn? 32 MB? 64 MB??

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tel de pinnetjes, en als het er 144 zijn, dan heb je inderdaad een laptopdimm te pakken. Hoeveel het is weet ik niet. Vraag het aan de bron van herkomst (lijkt me 64 Mb trouwens).

• koelkast
  • Niet online
Als je de pinnetjes aan de zijkant bedoelt; dat zijn er zo'n 70 ofzo denk ik. Binnen die vierkantjes zijn het er 8 x 44 stuks

Ik denk inderdaad dat het 64 MB is nu ik er bij nadenk :). Laptop is destijds uitgebreid van 64 naar 128 MB door Mycom. Denk dat dit die eerste 64 MB is. Wat zou dit waard zijn??

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

waar komt het uit?
Is het EDO, SDRAM, 66MHz, 100MHz, 133 MHz....
Dan nog iemand vinden die het wil hebben voor een redelijke prijs. Lijkt me lastig spul om te verkopen.

de betaler vervuilt

• koelkast
  • Niet online
Het komt uit een MyNote 980 laptop van een jaartje oud. Ik heb hier de gebruiksaanwijzing en aankoopbon gevonden :).
Het is dan waarschijnlijk 64 MB SDRAM SODIMM (MHz weet ik niet, denk 100 Mhz). Ik zie al in de pricewatch dat er iemand is die er belang bij heeft. Even op reageren.
Wat denk je dat het opbrengt??

• koelkast
  • Niet online
sorry dubbelpost

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

-1 dubbelpost. ;)

Ik denk dat het wel voor een snip verkoct kan worden, maar 75 piek is ook OK. meer vragen is nogal flauw.

Verwijderd

Hoe kom je eraan als ik vragen mag? :)
}:0

• koelkast
  • Niet online
Op vrijdag 16 februari 2001 18:56 schreef -Nighthawk- het volgende:
Hoe kom je eraan als ik vragen mag? :)
}:0
Vond ik ergens tussen de gebruiksaanwijzingen van m'n vaders MyNote laptop :)
Pagina: 1