Ik heb een versterker met daaraan een subwoofer. In de subwoofer heb ik een brom. Nu lijkt het erop dat het door een aardlus komt. Het vreemde is alleen dat wanneer ik alle aansluitingen, behalve die van de speakers en de subwoofer weghaal, dus ook de tuner ingang van de CAI-aansluiting, de brom niet weggaat. Pas als ik ook de TV aansluiting uit de cai-einddoos haal, is de brom weg. Er is echter dan geen enkele verbinding meer tussen TV en versterker. De versterker is niet geaard (euro-stekker). Voor de subwoofer maakt het niet uit of ik hem aard of niet: in beide gevallen blijft de brom. Alleen wanneer ik de verbinding tussen subwoofer en verstreker verbreek is de brom ook weg. Ook als ik geen TV aansluit, maar allen de tuner heb ik de brom, maar dan is het verklaarbaar.
Voor zover ik weet heb ik een einddoos die gescheiden is van de CAI.
Ik zou mijn brom graag weghebben, maar vrees dat dat niet gaat lukken, voor ik heb verklaard hoe een niet in het circuit opgenomen TV toch een brom op mijn subwoofer kan veroorzaken.
Voor zover ik weet heb ik een einddoos die gescheiden is van de CAI.
Ik zou mijn brom graag weghebben, maar vrees dat dat niet gaat lukken, voor ik heb verklaard hoe een niet in het circuit opgenomen TV toch een brom op mijn subwoofer kan veroorzaken.