Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[True Image] image op dvd branden

Pagina: 1
Acties:

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Besten,

Naast dat ik mijn image via true image op een dode partitie zet wil ik het ook graag op dvd wegbranden. Is het mogelijk om dit op de een of andere manier bootable te krijgen? Volgens mij kan het via het programma (11 Home) zelf niet? Of kijk ik ergens overheen?
Een andere optie is gewoon een bootable rescuedisk maken middels TImage en dan een image van het systeem vanaf een DVD terugzetten. Maar hoe brand ik dan deze image? Als iso of gewoon als data zoals true image de backup heeft weggeschreven (.tib). Met dank!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Geeft de helpfunctie geen uitsluitsel? :)

Je kunt de bestanden sowieso automatisch laten splitsen als er onvoldoende ruimte op een DVD is.

Staat onder opties een keuze mogelijkheid voor. Ik zou ook even kijken wat je wilt, je kunt op een backup nl. ook Acronis One-Click restore opslaan. Is wel zo handig.

[ Voor 29% gewijzigd door Guardian Angel op 21-02-2008 22:25 ]

ARME AOW’er

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
one click is nogal triggy: de hele disk wordt gerecovered, ook de dode partities. Mijn idee: NOOIT doen dus, tenzij je dat echt als doel hebt (hd vol virussen ofzo)...