Toon posts:

aaargh-infotainment

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment is aaargh-infotainment in gesprek met Dis Hosting in Heerenveen om deze partij over te nemen.
Aaargh-infotainment verzorgde al enige tijd het netwerk onderhoud in de diverse datacenters van DIS Hosting. De eventuele overname van DIS door dat aaargh-infotainment zou
betekenen dat aaargh-infotainment één van de grootste hostingproviders van Noord-Nederland wordt.

De overname van DIS zou voor aaargh-infotainment een versterking van hun positie betekenen. Tevens kunnen zij hierdoor een nog bredere dienstverlening aanbieden aan haar klanten en partners.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

En je punt is?
Dit is lijkt nog het meest op een berichtje dat zo van hun website gehaald zou kunnen zijn.

🖥️ | 🚗

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Welkom op GoT, beste macaNL :) . Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat je met dit topic wilt. Als je de overname van een bedrijf wilt bespreken is het denk ik beter om een topic te openen waarin je een onderbouwd standpunt verkondigd en bronnen vermeld, dan zo te ranten. Ik raad je verder aan om Registratievoorwaarden / korte FAQ even door te lezen :) .

DM!

Dit topic is gesloten.