Beamer via VGA aangesloten > alleen maar sneeuw !?

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:07
Hallo mensen,
Ik heb hier een beamer staan (Infocus LP580), die ik gebruik voor het kijken van films. Dit gaat prima via de composiet (RCA) aansluiting. Ik wou vanavond even m'n laptop eraan hangen via de bijgeleverde VGA kabel, maar ik kreeg alleen maar sneeuw te zien :S

Tijdens het opstarten van m'n laptop zag ik wel de kleuren van het XP vlaggetje, maar het schoof allemaal heen en weer en er zat allemaal sneeuw overheen.

Ik heb toen de laptop op was gestart verschillende resoluties en kleurdieptes geprobeerd, maar het wou niet helpen.

Tevens heb ik het menu van de beamer ge-reset, zodat de instellingen voor VGA weer normaal staan.

Hoe kan ik dit fixen?

P.S Heb het met verschillende laptops geprobeerd, allebei zelfde probleem.

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 11:01
start de laptop wel gewoon op? in dat geval moet je in je configuratiescherm gaan kloten. Indien je een nVidia kaart hebt, moet je nView opstarten, dan 2 monitoren kiezen en dan klonen. Dan krijg je op de beamer hetzelfde tezien als op je laptop. J ekunt ook gaan voor alleen beamer. Als je een ATI kaart hebt moet je ongeveer hetzelfde doen alleen dan in Catalyst Control Center(zelf helaas geen ervaring mee). Pc aansluiten op een beamer is wel lachen :P.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Kabel stuk of beamer is stuk. Via VGA zou je in principe nooit sneeuw moeten kunnen krijgen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Glashelder schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:10:
Kabel stuk of beamer is stuk. Via VGA zou je in principe nooit sneeuw moeten kunnen krijgen.
Klinkt inderdaad vreemt, was het nou zwart wit of zo, dan klopt het wel, maar sneeuw :/
Staat hij niet een raar PAL signaal uit te zenden of zo ??

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:07
Ik zal wel even een foto maken van hoe het beeld eruitziet, dan kunnen jullie er ook wat meer mee.