Bureaubladafbeeldingen worden niet geladen

Pagina: 1
Acties:

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Topicstarter
Ik heb plots een probleem met het wijzigen van een wallpaper in system preferences. Dit probleem lijkt enkel voor te komen wanneer ik een extern scherm aan mijn MacBook hang. Als ik dan mijn achtergrond wil veranderen worden in het ene venster wel alle wallpapers geladen, maar in het andere venster gebeurt er niets. De ene keer laadt hij de afbeeldingen op het scherm van mijn Mac niet, en de andere keer die op het externe scherm niet. Dit is echter enkel zo bij een map die ik zelf toevoeg. De standaard afbeeldingen worden wel gewoon geladen in beide vensters. Even een screenshotje ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: http://photobook.plesetsk.be/midi/33108f45f6fb5468ead7dc11039aa4cb.jpg

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Opnieuw opstarten lost het probleem niet op.

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Topicstarter
Even een schopje geven. Het probleem is nog steeds niet opgelost, en het is echt heel erg irritant. Als ik op het andere scherm een afbeelding uit de map wallpapers wil hebben, moet op beide schermen in de voorkeuren het mapje wallpapers verwijderen, systeemvoorkeuren sluiten, opnieuw openen, en het mapje opnieuw toevoegen, en dit voor elk scherm apart. Dit is echt omslachtig.

Ik heb ondertussen Leopard er al opnieuw opgezet, maar het probleem blijft bestaan. Echt niemand die een oplossing heeft?

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 10:28
Bij mij was een corrupte jpg de oorzaak.