Toon posts:

AMD-k6-2+ again...

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik de vorige topic hierover niet meer kan vinden (ook niet bij search) nogmaals de vraag:

Waar is deze proc. te krijgen? Ik weet nog van de vorige topic dat IEMAND hem uit de States heeft gehaald. Wil diegene aub nogmaals replyen?

Bedankt.

Verwijderd

Hmmm, zal ik dat zijn geweest??
Ik heb hem inderdaad gekocht in de States, ik zal alleen thuis moeten kijken waar dat precies is geweesr, ik heb hier de faktuur niet liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Zou fijn zijn... En wat heeft de proc vervangen? Is hij (veel) sneller dan de vorige proc die in dat mobo zat?

Verwijderd

Topicstarter
En Snuffie, weet je al wat?

Verwijderd

I wil emm eigenlijk ook wel ;)

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Dan ken ik er nog wel een stuk of wat.

De laatste ultieme upgrade voor SS7, maximaal
600 Mhz eruit persend.

(Op de K6-III+ 550 na natuurlijk, maar die zal wel niet te betalen zijn...)

Snuffie, vol verwachting klopt ons hart.

greets,

Peet

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:39
hmm.. jah ik wil d'r ook wel 1 hebben :)

Verwijderd

ja, snuffie! geef eens antwoord!
ik heb nl. ook nog wel een PC hier staan die ik even maximaal wil uitpersen!

Verwijderd

Topicstarter
Nou Snuffie, je leest het. Vol verwachting klopt ons hart. Gaan we organisen? Ik ben wel bereid de handel te bestellen. Hoe we dat financieel afronden regelen we onderling wel. Wil iedereen die geintr. is mij een mail sturen? Als ik meer weet neem ik dan kontact met je op...

da-Lynx@dds.nl

• _Hades_
ik wil eerst ff weten hoe duur ie is, anders spaar ik ff door voor een a7v met een duron :)

Verwijderd

Duurde even.... sorry :(
Hopen dat KCMA meewerkt, was de afgelopen dag :r

Maar goed, vega.com, daar kan je ze bestellen.

:)

Verwijderd

Oh ja, hoe het loopt:

Gewoon goed en snel. De 2+ is de vervanger van mijn K6-2 500, en verschil is goed te merken.
Ik heb geen benchmarks voor je maar het is gewoon duidelijk sneller.
Draait op een P5A mobo en ME.

• _Hades_
ehm ik kan 't ook verkeerd hebben hoor, maar vega.com bestaat niet, en www.vega.com is een duitse site over druktechnieken ofzo..
??

Verwijderd

Okay,

De link is dus http://www.vegapc.com / en de prijs is 89 dollar en het ziet er naar uit dat ze 10 dollar verzendkosten rekenen.

Dus even een snelle rekensom
Da-lynx, modderfokker, _hadez_ en ik willen er 1 hebben ( PEET niet of wel? )

Word dan dus 4 x 89 = 356+ 10 = 366
dat keer de dollar koers van zo'n 2.40 = 878.40 aan guldens gedeelt door zijn 4 en = 219.60 per stuk......

voor 220 heb je dus een 600mhz K6.......
Ik hou er dan rekening mee dat er GEEN nederlandse TAX over komt
Want dan krijgen we nog een naheffing van 17.5% ( = 258 gulden )
Maar dat kan je toch onlopen door op de verpakking " Free Sample" te zetten?

Who is in!?

• Peet

Peet

Mmm,

Natuurlijk ben ik geinteresseerd, maar:

ik heb het al geprobeerd bij Vegapc, en dit was het antwoord. Ik hoopte eigenlijk dat jij
(=snuffie) een ander adres had...
Date: Mon, 14 Aug 2000 13:07:39 -0400
Cc: <DBEAN.WHSH@STAVELEY.CO.UK>
Subject: hello there this is vega
To: <ramaekersp@planet.nl>
From: "NICK" <nick@vegapc.com>

HELLO SIR OR MADEM
WE ARE SORRY TO INFORM YOU
THAT WE DO NOT SHIP OVERSEAS
SORRY FOR THE INCOVENCE.

FROM VEGAPC

Dus dan moet je al iemand in de VS hebben die het voor je besteld en dan doorstuurt.

Iemand?

greets,

Peet

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe dus ZEKER mee! En Snuffie, hoe heb jij het voor elkaar gekregen? Familie daaro?

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 16:52

oehoe

blije prutser, ouwe sok

woooo guys, hebben jullie al wat besteld? Zo niet, kan ik dan nog meedoen pleaze?

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• koen
  • Niet online
als er idd nog geen besteld zijn, wil ik me ook wel als geinteresseerde aanmelden. eindelijk eens die K6-2 400 vervangen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

Ik heb deze via de zaak gekocht, en met een freight forwarder laten oppikken.

Gewoon prepay, en 3 dagen later lag 'ie in de bus.

De prijs vas overigens $75, BTW komt er echt wel overheen.

Verwijderd

Hee, snuif!

Kunnen we hem niet weer bij jouw bestellen ofzo?! want ons gaat het zo niet lukken?

Hoezo trouwens 75dollar?! stond hij destijds ook voor 89 op de lijst?
En hoezo belasting? De amerikaanse van 6 % of de nederlandse BTW van 17.5??
Die laatste kan je toch onlopen door op de verzendbrief te laten zetten "Free Sample"? ?
iemand ervaringen?

• Peet

Peet

Ik geloof niet dat de douane erin trapt dat er dan ca. 6-10 free-samples in een zending zitten. Doe het wel voor 1 januari, dan gaat de btw naar 19%!!! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Kunnen we een gerenomeerd pc-bedrijf in Nederland niet zo gek krijgen, dat zij de grijze import overnemen?

Ik denk dat daar best veel vraag naar zal zijn, met al die ss7 systemen en s7 systemen waar die processor op schijnt te werken.

En dan hebben wij geen garantie-gezeik (stel dat...)...

greets,

Peet

Verwijderd

Het lijkt mij niet dat als Free Sample op staat dat ze het dan nog gaan open maken?!
En trouwens, er zitten misschien 4 of 5 procjes !! en die dingen zijn ook niet zo groot! Dus lijkt met geen probleem eigenlijk

• Peet

Peet

Tja, in het ergste geval krijg 'je' een naheffing... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Maar dat betekent dan ook dat ze in Nederland aangekomen zouden zijn... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

ach zo heeft alles zijn slechte en goede kanten...

greets,

Peet

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:03

Kit

Ik wil ook deze processor. Maar ik vraag me af of deze wel werkt op elke moederbord. Ik heb namelijk eentje waar alles on board zit van Pcchips. Is een bios update noodzakelijk voor het gebruik van de k6-2+?

• Peet

Peet

Hangt van je mobo af.
Op ALI en VIA moederborden werkt ie,
naar het schijnt. Zelfs op sommige Intel 430 HX moederborden schijnt ie te werken.

In jouw geval, weet ik het gewoon niet.
Een optie zou zijn: uitproberen. Als ie niet past is er waarschijnlijk voldoende vraag om de cpu zonder verlies te kunnen verkopen.

Belangrijk: 100 Mhz bus, multiplier 5!

greets,

Peet

• Chemist
  • Laatst online: 07-11-2025

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Peet

Peet

Ik geloof dat ik mijn K6-3 450 nog maar niet moet verkopen... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Dit kan wel eens niets worden Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Of toch wel?

greets,

Peet

Verwijderd

Topicstarter
Dus: gaat er wat gebeuren???

Verwijderd

Topicstarter
Nou? Weet iemand al iets??

• NeoReY
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 20:51
Nou ik denk dat niemand iets weet. Ik heb geen connecties in de VS maar wil wel graag zo'n processor hebben.

Dan zouden we het op de manier van Snuffie moeten doen. Alleen heeft die het weer via een bedrijf gedaan. Alleen wat is een freight forwarder dan???

• Peet

Peet

dat is een vooruitgeschoven man van dat bedrijf in de VS, die zorgt voor verzendingen van diverse spullen, afhandeling van douane etc.

greets,

Peet

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het lijkt erop dat het nix gaat worden... Jammer...

Verwijderd

Topicstarter
Haha! Ik heb een kennis in the States bereid gevonden een pakje aan te nemen en door te sturen naar Holland!! Het kan nog wel even duren (ze zit in een verhuizing, handig he?), maar over een paar weken moet het mogelijk zijn.

Nu de vraag: hoeveel van jullie willen ook wel 'meeliften' met het pakje? We moeten dan een manier vinden voor de betaling en de garantie.

Iemand interesse? Degene die al gemaild hebben mail ik wel direkt...

da-Lynx

Verwijderd

Topicstarter
Haha! Ik heb een kennis in the States bereid gevonden een pakje aan te nemen en door te sturen naar Holland!! Het kan nog wel even duren (ze zit in een verhuizing, handig he?), maar over een paar weken moet het mogelijk zijn.

Nu de vraag: hoeveel van jullie willen ook wel 'meeliften' met het pakje? We moeten dan een manier vinden voor de betaling en de garantie.

da-Lynx

Verwijderd

Topicstarter

da-Lynx

• koen
  • Niet online
zoals ik al eerder in deze post heb gemeld, heb ik zeker wel interesse Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

mail me maar voor meer info/afspraken:
k.meijer@gelrevision.nl

Verwijderd

Hmm 258 piek.. voor 220 heb je een duron 600 mhz..

Ok dan moet je een nieuw moederbord maar dan heb je een goede cpu. Volgens mij ben je hier oud ijzer voor lood aan het ruilen.

Het lijkt mij wat zonde van het geld.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, zit ook wel wat in. Maar ja, een ss7 op 600MHZ... Klinkt goed. En wat is de prijs van een Duron mobo? Want ik ben een beetje niet op de hoogte welke type mobo je daar voor nodig hebt. Dus kan ik ook niet in de tweakers pricewatch kijken...

da

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:33
Je kan em nu ook in Duitsland bestellen bij Zimmermann Electronic www.zeg-shop.de Of direct http://www.zeg-shop.de/Liste.asp?c=n&l=1&s=30&p=1&z=0&n=20000&m=4100 209,90 DM voor de K6-2+ 500

• Peet

Peet

Voor de Duron zijn er een aantal moederborden:

ABIT KT7
MSI K7T Pro
ASUS A7V
Gigabyte 7ZX-E

Epox en Biostar hebben ook al moederborden, maar ik weet niet welke.

Deze gaan al tot 1 GHz,
ik heb zelf als eerste systeem een
Duron 700 op een ASUS A7V, en die gaat al tot 1,2 GHz.

De Prestaties van de K6-2+ 500@600 zijn ± vergelijkbaar met een Celly 533. V.w.b. games dan.

greets,

Peet

Verwijderd

Da lynx: Van de borden die Peet noemde zijn er maar 2 echt geschikt als je wil overklokken nl de Asus A7V en de Abit KT7. Deze 2 borden hebben nl een mogelijkheid om de multiplier te wijzigen. (de asus dmv dipswitches de kt7 met softmenu) De durons zijn erg goed over te clocken maar je moet wel even met een hb potlood de l1 bruggen verbinden (voor meer info even in het cpu mobo en oc forum kijken want daar lopen zeker 20 topics over dit onderwerp)

De duron is sneller dan de celeron en een duron 600 zou de 850/900 moeten kunnen halen mits er goede koeling aanwezig is.

De keuze lijkt mij duidelijk Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif Neem een duron ipv een k6-2+ ook omdat socket a nog wel een tijdje bestaat en socket 7 echt aan zijn eind is.

Verwijderd

Topicstarter
Haha! Mooie link, naar die Heimat! Is wat makkelijker bestellen. Ik neem aan dat samen bestellen nog steeds interresant is. Ik zal de jongens die mij gemaild hebben even contacten..

En zo duidelijk lijkt me het nog niet. Een nieuw mobo kost nl. nog eens 350,- a 400,- extra. En dat heb ik ff niet. Dus ik denk dat ik toch maar die + ga aanschaffen.

da-Lynx

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 16:52

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Samen bestellen is idd nog steeds interessant . . .

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

ik doe ook wel mee
jade@dds.nl

• NeoReY
  • Laatst online: 06-02 20:51
Ik heb eens geinformeerd bij dat Zeg-Shop

Een K6-2+ 500 kost daar 209,90 DM. Bestel je er een en wil je die laten versturen dan komt daar nog eens 29 DM voor UPS bij. Daarnaast willen ze dat je een betaling doet via de bank en aangezien dat dus om een buitenlandse rekening gaat moet je daarvoor speciaal naar de bank om een overschrijving te laten doen. Dat kost ook nog eens 12,50.

Als je er dus eentje wil kopen kost dat in totaal iets meer dan 280 gulden. Genoeg reden dus om het met een groep te doen. Want dan zal het wel een stukkie minder zijn....

• MixMasterMike
  • Laatst online: 03-03-2025

MixMasterMike

Impervious

Heb ik iets gemist? ik d8 dat de K6-#+ alleen voor laptops uitkwam? Stond op T.net. Dan nog iets, komt ie niet in Nederland in de winkels ofzo?

I'll catch you on the flip side....

Verwijderd

Topicstarter
Haha, er is nog animo. Het lijkt inderdaad te lonen om te clusteren zal ik maar zeggen.
Ik heb ook een mailtje gestuurd. Nog nix op gehoord. Ik vraag me af of ze me niet op mijn creditcard kunnen/willen afrekenen. Ben je dat gelul met de bank ook kwijt.

Maar goed, als het zo moet: ik heb nu al een stuk of 5 edressen verzameld met mensen.
Laat ik zeggen dat ik volgende week actie ga ondernemen/bestellen. Maar eerst moeten ze gereageerd hebben op mijn mail. Dan weet ik dat ze in ieder geval willen.

da-Lynx

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik heb bericht terug gekregen. Valt me een beetje tegen, de prijs. Lees maar:

Sehr geehrter da-Lynx,

vielen Dank für Ihre Anfrage.

Es gibt zwei Möglichkeiten zum Versand:

per UPS, DM 34,-- incl. Ust, Zahlung per Vorauskasse

per Post Nachnahme, DM 79,-- incl. Ust

Sollten Sie Interesse haben, senden Sie bitte wenn möglich Ihre Bestellung per
eMail mit Verweis auf diese Mail. Sollten Sie noch Fragen haben, stehen wir
Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen

Andreas Hitzeroth

Dan neem ik aan dat Vorauskasse vooruit betaling betekend. En wat betekend UST?
Vind ik een boel geld, DM 34,-. Maar goed, als we met meerderen bestellen...
Dit is het lijstje met mensen die volgens mij mee willen doen. Zit je er niet bij, ook al heb je je opgegeven, sorry, maar dan vraag ik je me nogmaals een mailtje te sturen op da-lynx@dds.nl.

Tot nu toe:
- Oehoe
- Hans C S
- Zetje
- Jeroen van D.
- Arne de G.
- Ikke

Bij elkaar dus 6 stuks. Nou weet ik uit mijn hoofd niet hoeveel de DM 'kost', maar 34/6 is DM 5,67. Totaal zou de proc. per persoon dan op 209,90 + 5,67 = 215,57 DM.
In een andere posting las ik dat ze 29 Dm voor verzenden rekenen. Daar snap ik nix van. Mij rekenen ze 34,- Misschien omdat ik het per creditcard wil betalen?
Daar moet ik nog even zekerheid over hebben, over dat met creditcard betalen. Want daar zeiden ze (zoals je boven kunt lezen) niets over. Maar als dat kan: spaart weer fl.12,50 stortingskosten.

Totaal zou het dus zo'n DM 216,- zijn. Heeft iemand de wisselkoers bij de hand?

da-Lynx

• koen
  • Niet online
even omgerekend op de site van het GWK:

216DM = 244NLG

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Heb zojuist vernomen dat er helaas niet per creditcard betaald kan worden. Dus er komt nog iets van stortingskosten bij. Maar dat zal per persoon dan iets in de orde van een paar gulden zijn.

Laat ik zeggen dat ik maandag de personen die ik weet een mailtje stuur met het verzoek om definitieve bevestiging en de betalingsvoorwaarden.
Ik denk dat ik het als volgt doe:

- je betaalt vooraf aan mij. Om een beetje een vertouwensband op te bouwen zal ik degene die meedoen mijn telefoonnummer mailen, zodat we iets af kunnen spreken over de betalingsvoorwaarden.
- Garantie: Ik ga er van uit dat de proc. die ik opgestuurd krijg door de firma OK zijn. Ik ga ze zelf niet testen. Het lijkt me redelijk dat we binnen een week wel weten welke proc. echt 'dood' is. Is dat het geval, dan gaan we die terugsturen naar die firma. Dat mag best onder mijn naam, maar de kosten zijn voor degene die de proc. in eerste instantie heeft ontvangen. Voor latere garantieclaims geldt eigenlijk het zelfde. Maar als ze het een week doen, doen ze het ook langer lijkt me.

Dat zou het dan moeten worden.

Dus: inschrijven als je nog niet boven genoemd bent.

Hoe meer, hoe liever, want dat drukt de kosten.
Nogmaals, maandag is de deadline. Ik ben na vanavond helaas niet meer online tot zondag. (denk ik). Maar maandag check ik de mailbox ZEKER.

da-Organiser

Verwijderd

da-Lynx:

Ik moet een trieste maar dan toch wel voor mijzelf prettig mededeling door.
Door omstandigheden ben ik nu in staat om computer spullen via de zaak te laten kopen, als ik deze goederen uit duitsland zou laten komen dan ben ik geforceerd om ze zelf te betalen.
Dit loont niet echt, mede omdat ik de pc al weer uitgeleend heb.

Ik dank je zeer voor je inzet.

Arne de G.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 31-08 11:05
Ik ga er nog steeds voor, da-Lynx, en hoop dat het allemaal snel en soepel gaat verlopen.

t.k.a.: AMD K6-2-350 t.e.a.b...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

Ik wacht dus nog even op een nederlands bedrijf dat hem gaat aanbieden, of op de K6-3+ .... Weet iemand of die nou ook uitkomt?! of was dat gewoon een heel vaag gerust?!

Verwijderd

Ik heb zeker interesse, scheeld toch tenopzichte van de $110 die ik in america zou moeten betalen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif
Count me in!

• Peet

Peet

Voor de K6-III+ zie:
www.amd.com /

en kijk onder processors
en daarna mobile Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Deze is nog nergens in de losse verkoop gesignaleerd.

greets,

Peet

Verwijderd

Hee, hallo allemaal.

Sorry dat ik een tijdje niet heb gereageerd, ben lekker op vakantie geweest Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Ik zie dat er nog steeds interesse is in een aantal K6-2+ processoren.
Nu heb ik het geluk dat ik via het bedrijf waar ik werk vrijwel bij iedere leverancier kan inkopen wat ik wil, dus ik zal vanaf volgende week eens kijken wie/wat/waar te koop heeft liggen, en natuurlijk tegen welke prijs.

Vanaf donderdag ben ik weer aan het werk, dus verwacht niet eerder dan maandag een reactie van mij.
Als ik het zo bekijk is er genoeg animo voor dit soort grapjes.
Helaas kan ik vanuit het bedrijf waar ik werk niet rechtstreeks verkopen ri. eindgebruikers (jullie in dit geval), maar wel via een winkel.
Misschien dat iemand een voorkeur heeft voor een bepaalde winkel, kan ik de afspraken gaan maken.

Je hoort het wel!

Verwijderd

Topicstarter
OK... weer wat nieuws dus...
Ik stel voor dat we even afwachten wat Snuffie te melden heeft. Ikzelf wil het maximale uit het mobo (p5a-B) halen en dat is volgens mij een K6III+ 500. Maar een k6-2+ 550 zou ook al lekker zijn.

Anders gaan we gewoon door met de duitse deal voor de k6-2+ 500.

Kee??

• zetje01
Fine with me...

K6-2-500+@600 lijkt me wel aardig...

Verwijderd

Topicstarter
Dubbele posting, sorry...

Verwijderd

Topicstarter
Als je vandaag geen mailtje van mij ontvangen hebt en je wilt toch meedoen:

Mailen naar da-lynx@dds.nl

Verwijderd

Ik vraag me af of de k6-2+ 550 veel beter te overklokken is als de 500. De k6-III+ heeft door z'n dubbele cache waarschijnlijk ook meer problemen met overklokken. Daarentegen is een III+ wel een stukje sneller als de 2+.

Als de prijzen bekend zijn neem ik aan dat we snel tot een beslissing kunnen komen.

• zetje01
Vast wel.

Ik ben alleen bang dat de 3+ een stuk duurder zal zijn dan de 2+, en misschien wel niet in aanmerking komt als laatste upgrade voor onze SS7-bordjes.

• HermeS
  • Laatst online: 30-08 15:19
wel mijn amd k6 2 350@400 is ook aan een upgrade toe, dus ik heb ook intresse ... wie weet de naam van AMD's Nederlandse distrubiteur (stond een keer op t.net nog niet zo lang geleden in een topic, ik zelf weet het niet meer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif ), dan kan ik of iemand anders ze ff bellen en vragen hoe het zit (heb gister informatiqa computers gebelt (ging het gerucht dat hun ook zouden verkopen) maar daar wist die knul die ik aan de lijn kreeg niks van.

• zetje01
Interesse?
Mail Da-Lynx!

• HermeS
YESSSSSSS eindelijk,
het heeft ff geduurd, maar er is dan eindelijk een winkel in nederland die ze verkoopt,
en dat is computerland,

Mijn vraag: Heeft iemand hem hieral gekocht (of van de mensen die boven staan), en hoebevalt.

is het mogelijk om deze cpu passief tekoelen met een simpele headsink voor een duron?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, sorry, ik werk nu al een paar maanden op een Duron650@920...
De proc+mobo heb ik verpatst.

Was deze topic al weer vergeten...

• HermeS
ach ja onze smaken liggen elkaar nogal,

ik draai nu ook al weer een tijdje
een duron 700@1ghz, en mijn oude k6-2 300 , functioneerd als server, gaat best wel goed, maar ik wil hem zo stil mogelijk maken, dus ik dacht van nou dan koop ik die 4 watt vretende cpu, zet ik er een iets groote headsink op, en geen fan, lekker stil!! :)

is er niemand met ervaring met een amd k6-2+ cpu?
Pagina: 1