Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort opstart problemen met Windows Vista home premium.

het begon vorige week.
Mijn computer liep vast in het laad scherm van Vista, daarmee bedoel ik dat er zo'n laad balkje in beeld komt en die vervolgens vast loopt. Ik heb hem hierna een aantal keren opnieuw opgestart maar dat hielp niet. Ik startte hem daarom in veilge modus, die wel werkte. Heb in Veilge modus Hitman Pro en Norman Virus control er overheen gegooid maar werd niks gevonden. Hierna heb ik me computer terug gezet naar een herstelpunt en opnieuw opgestart maar hij liep weer vast. Weer in veilige modus en een aantal spellen gedeïnstalleerd en alle processen uitgeschakelt in SysteemConfiguratie zodat er geen conflicten tussen programma's optreden. Helaas werkte dit ook niet.Heb in de BIOS boot priorty veranderd naar me cd speler waar de windows vista cd in zat. Maar tevergeefs. Heb mijn computer een aantal dagen met rust gelaten en weer een keer opgestart en toen hij tot mijn verbazing het wel weer volledig deed... heb alle processen weer aangezet en spellen geinstalleerd en opnieuw opgestart en deed het alsnog.

Hij werkte een paar dagen weer perfect maar nu heb ik er weer last van. Als ik hem nu opstart loopt soms nog vast maar meestal laad hij wel windows Vista maar dan krijg ik zwart beeld en rechts onderin een tekst:
Windows Vista (TM)
build 6000
Dit exemplaar van Windows is niet Legitiem

een paar minuten later krijg je een pop-up scherm die vraagt of je windows wilt activeren, klik op online activeren ...foutmelding. Klik op Activerings sleutel opnieuw invoeren. weer fout melding:

Foutmelding: 0x8007000D
Beschrijving: De gegevens zijn ongeldig.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Computer specs:
Windows Vista Home premium
Asus P5K, SE motherboard
Intel Core 2duo E6850
GeForce 8600 GTS 256mb
2GB RAM Kingston
Samsung 250GB SATA II

Heb alle onderdelen op www.coolprices.nl bestelt.

m.v.g Sordid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0x8007000D -> Www.google.nl =

http://www.tech-recipes.c...x8007000d_data_is_invalid
http://forums.microsoft.c...x?PostID=557115&SiteID=17

Je hebt dus een illegale versie neem ik aan? Of heb je een copy van het originele?

Suc6! ;-)

------------------------- EDIT -------------------------

...
Windows Vista (TM)
build 6000
Dit exemplaar van Windows is niet Legitiem :X

Sorry,

Ik kan je niet helpen als je geen LEGALE versie van Windows heb. Dit probleem is een veel voorkomend probleem bij illegale versies van Windows.

Makkelijkste optie om hier vanaf te komen is 1x Vista kopen en ondersteuning krijgen.

Volgende keer je zelf bedenken voor je iets post of het wel legaal is en kijk op google.
Ik denk dat niemand je hier aan kan helpen. Suc6 met een vista kopen.

Modbreak:\Iets minder kan ook wel - tenzij jouw glazen bol zo goed is dat jij 100% zeker weet dat de TS geen legale versie heeft...

[ Voor 57% gewijzigd door alt-92 op 22-02-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of aanvulling op hierboven, had je reeds Vista al geactiveerd voor je nieuwe hardware? ('oem' versie hardware wijziging -> heractivatie, geeft ook de niet legitieme melding problemen).

@hierboven, ook legale versie kan 'niet legitiem' melding geven ;)

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2008 10:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Legale versie van Windows vista dat is juist het probleem, ik snap niet waarom hij zegt dat hij niet legitiem is...Er zijn wel nieuwe updates op geinstaleerd van windowsvista

Ik heb mijn hele computer incl. Windows Vista bestelt bij coolprices.nl dus ik neem aan de ze me wle ene legale versie hebben meegegeven. Hij deed in het begin gewoon perfect en ik kan de reden niet ontdekken dat hij opeens zo raar doet.

Had hem al geactiveerd ja....

-----EDIT-----

Ik heb ook al de windows cd er ingestopt en die als eerst opgestart, dan Systeem herstellen en opstart probelemen herstellen gebruikt maar dat werkt ook niet.... Heb ook al geprobeerd om Norman er af te gooien maar heeft ook niet gewerkt.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zelf heb ik een reinstallatie gedaan na soortgelijk probleem (mijne kwam door kapotte videokaart), mogelijk dat je die technet oplossing eens kan proberen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:01:
0x8007000D -> Www.google.nl =

Volgende keer je zelf bedenken voor je iets post of het wel legaal is en kijk op google.
Ik denk dat niemand je hier aan kan helpen. Suc6 met een vista kopen.
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van het feit dat heel veel legale Windows-bezitters worden gewaarschuwd door een irritant pop-up schermpje dat ze illegaal bezig zijn. Is toch echt een bekend Windows-probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:28:
Zelf heb ik een reinstallatie gedaan na soortgelijk probleem (mijne kwam door kapotte videokaart), mogelijk dat je die technet oplossing eens kan proberen.
Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan want op de Windows site staat dat De installatie niet ongedaan gemaakt kan worden. Gewoon Cdtje er in en erover heen instaleren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hard en simpel, DVD erin, format C: en alles opnieuw :) Wel even backup van je belangrijke bestanden maken. Daarna activatie weer doorlopen, ik kreeg toen de melding dat ik online niet kon activeren dus moest ik bellen, deden ze bij mij niet echt moeilijk over. Ze kunnen je dacht ik dan wel direct vertellen waarom activatie niet zou werken (mijn geval dus gewijzigde hardware, omdat de kapotte videokaart niet meer bestaat).

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geprobeerd me c schijf te formateren maar dan geeft hij de melding dat de windows er opstaat en dat je computer dan niet meer zou werken, hij geeft gen optie om toch door te gaan met formateren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Formatteren moet je dus uitvoeren vanaf de DVD, niet tijdens de setup vanuit Windows.
Maar als je PC er zo lang over doet om te booten, en tussen het "ballonnetje" en de activatiewizard echt enkele minuten zit, zou ik eerst een een HDD controle er op los laten.
Komt bij mij erg over als een trage (lees stervende) HDD.
Misschien eens wat testjes vanaf een Ultimate Boot CD draaien?

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mickey softMicrosoft bellen en zeggen dat je een legitieme versie hebt maar aangeeft dat hij niet legitiem is.
en dan krijg je een nieuwe code...

Is het nou zo moeilijk om gewoon Microsoft te typen?

[ Voor 24% gewijzigd door alt-92 op 22-02-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:56:
Ik heb al geprobeerd me c schijf te formateren maar dan geeft hij de melding dat de windows er opstaat en dat je computer dan niet meer zou werken, hij geeft gen optie om toch door te gaan met formateren...
Mijn geheugen half werkend, als je de 'schijf' moet selecteren voor installatie, heb je ook de optie partitie te verwijderen. Weghalen, nieuwe aanmaken en een snelformat kiezen. Mogelijk dat ik nu even XP en Vista door elkaar haal, maar heb diverse malen met de installatie-DVD opnieuw geinstalleerd op een schijf waar reeds Vista op stond.

Moet zeggen dat het bij mij ook altijd lang duurde bij opstarten toen ik die niet legitiem melding kreeg, maar dit was achteraf door een nonstop herstartende videodriver.

Als je wel bij activatie scherm kan komen, heb je de optie telefonisch nieuwe code aanvragen (oid) en via die kant kan je ook via MS nieuwe code krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de DVD opgestart en Windows Vista over mijn oude vista geinstalleerd op de zelfde partitie, doet het nu wel weer, moet alleen weer alles opnieuw instellen maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, Ik las de vraag verkeerd.

Hij werkte een paar dagen weer perfect maar nu heb ik er weer last van. Als ik hem nu opstart loopt soms nog vast maar meestal laad hij wel windows Vista maar dan krijg ik zwart beeld en rechts onderin een tekst:
Windows Vista (TM)
build 6000
Dit exemplaar van Windows is niet Legitiem

Ik zag staan dat die exemplaar niet geldig was oftewel illegaal. Daarom heb ik zo gereageerd.
Ik heb dus niet opgelet en hierbij mijn excuses..

Ik dacht dat ik zeker was van een illegale versie anders zou ik het niet doen,, ik heb eerst normaal gepost daarna edit na het nalezen van zijn bericht.

Bij deze, Sorry voor mij reactie.
Pagina: 1