Toon posts:

printserver ervaring met multifunctionele printers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil dus een multifunct printer aankopen maar wil daarbij gelijk een printserver kopen alleen heb ik hier geen ervaring mee !. Ik werk onder vista homepremuim. de vraag is eigelijk zijn er al printserver hier voor ??.

Verwijderd

Via een standaard printserver gaat niet lukken.
Je hebt wel all in ones met een ingebouwde printserver (Lexmark is daar goed in), daarbij kun je via die verbinding scannen maar dat schijnt wel iets minder uitgebreid te zijn.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
HP heeft ze ook in de officejet series. M'n schoonvader heeft er vorige week nog een aangeschaft (kostte 120 euro) en is via het netwerk benaderbaar en je kan er alles mee.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Samsung CLX-3160. Alles in een apparaat, en native netwerk ondersteuning voor zowel printen als scannen, je kunt er dus gelijk een netwerkkabel achterin doen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 21-02-2008 22:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
het is een canon MP 610 geworden met bluetooth verbinding, komt deze week binnen, iemand ervaring van installeren hier van

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Bluetooth is leuk, maar je kan het niet echt als een netwerkprinter beschouwen...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Waarom om advies vragen als je alles negeert? Eens met Mishmash.
Pagina: 1