Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Error Outlook 2003: kan alleen opstarten in Safe Mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een e-mail account heb aangemaakt in MS Office Outlook 2003 krijg ik iedere keer bij het opstarten de opmerking:
Microsoft Office Outlook has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

En vervolgens de vraag om te starten in de safe mode.

The following files will be included in this error report:
c:\DOCUME~1\Owner\LOCALS~1\Temp\54379656.cvr

Deinstalleren, herinstalleren en errors e.d. nagaan hebben tot dusver niet geholpen. Wie kan aangeven wat te doen?

Thnx iig

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Vertel even wat meer over je omgeving? Heb je een PST / OST file? Maak je gebruik van (COM) add-ins? Wat gebeurt er als je een dummy account aanmaakt (een nieuwe dus ;))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee wat voor informatie verder handig is, maar bij deze iets wat ik uit mijn systeem op kan maken:
  • Exception Information
    Code: 0xc000001e
  • System Information
    XP Home Edition
  • Datafiles
    personal folder.pst
Geen add-ins ingebruik

Dummie account aangemaakt, maar dat verandert niets aan de error. Alleen het helemaal verwijderen van het account maakt het mogelijk dat de melding niet verschijnt (op dit moment).

Als je meer info nodig hebt...ik hoor het graag. Thnx iig alvast.

• donchrizzo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-11 22:18
- Is je office product helemaal up to date?
- Maak je gebruik van een bestaand pst bestand ?
- Onder help zit analyse en herstel heb je deze al uitgevoerd ?

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels krijg ik de melding niet meer. Waarschijnlijk is de fout ontstaan door de standaard 'persoonlijke mappen' ongemerkt (meer in de snelheid) te hebben gedelete. Gezien de c-schijf bijna vol was heb ik mijn gegevensbestanden naar een andere partitie verhuist. Nu ik mijn partities heb heringedeeld en de c-schijf heb vergroot en m'n OS (wegens zware vertraging) opnieuw heb geinstalleerd, heb ik ook alle prog's moeten herinstalleren. En nu doet outlook het gewoon.

Thnx iig voor de reacties. Ben namelijk daardoor wel ook de onwetende dingen gaan checken.

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 13:58

TheZoo

Animals Behind Bars

Mijn ervaring hiermee is een beschadigd default outlook profiel. Deze verwijderen heeft bij mij het probleem altijd opgelost.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Pagina: 1