Productsurvey nergens terug te vinden voor medetweakers

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Gisteren heb ik na 3 dagen schrijven mijn review gepost over de Turtle Beach Ear Force HPA2. (linkje naar review)

Dit is een 5.1 Headset en had ik HIER verwacht terug te vinden. Hier staan ook meerdere headsets/speakersets en andere boxen ed zonder link naar de pricewatch en prijs.

Aangezien mijn product nog niet te verkrijgen is in NL maar wel in Amerika heb ik hem laten overvliegen. Ook heb ik hem laten toevoegen aan de Pricewatchproductlijst en staat er een 'link' naar het product in de pricewatch en dus ook in mijn systeemspecs onder het kopje 'Speakers, Koptelefoons & Headsets'. Klik ik op de link naar het product in de pricewatch, krijg ik dit te zien:
Niet bestaand product

Je hebt een product aangeroepen dat niet, niet meer of nog niet bestaat.
Dit snap ik, waarom ik mijn review niet terug kan vinden in het productsurvey gedeelte onder headsets ed snap ik dan weer niet.

hier en hier en hier kan ik de review wel terug vinden, maar wie zoekt er op een persoon die een review schrijft over het type product dat jij zoekt!! Ik zoek op het product en de daar bij horende reviews!

Miss niet helemaal duidelijk, maar kort samengevat: ik kan mijn review in de 'Productcategorie' 'Speakers, Koptelefoons & Headsets' niet terugvinden waar er meer producten staan zonder prijs of link naar de pricewatch

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dat product staat nog in de Product Queue en is dus nog niet terug te vinden in de Pricewatch.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
is dat daarom dan ook de reden dat hij wel als product aan m'n specs toegevoegd kan worden, maar hij niet terug te vinden is onder speakers, koptelefoons en headsets?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Klopt :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
kan dat veranderd worden, of is dat onmogelijk, want het is nu wel lullig voor mijn review dat hij weinig gelezen wordt, en ook dat de headset er niet door gekocht wordt, want ik kan hem aanbevelen.

Verwijderd

Zoals gezegd staat hij in de queue; Als alle gegevens compleet zijn zal het vanzelf in de PW verschijnen, en is ook gelijk je review erbij zichtbaar. :)

Hoe zou je het veranderd willen zien? Zeggen dat iets anders moet is makkelijk, met een voorstel komen niet ;)

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
hij staat in de queue zeg je, maar ik kan hem bij systeemspecs onder headsets ed toevoegen.
Wat ik zou willen zien is dat mijn review zichtbaar is in het gedeelte headsets ed in het productsurvey gedeelte van de pricewatch: Hier

Waarschijnlijk staat hij er nu niet tussen omdat er geen enkele winkel in nederland of duitsland of belgië de headset aanbied en er dus geen prijzen van beschikbaar zijn. Er zijn headsets in het headset productsurvey gedeelte waar ook geen prijs achter staat maar wel een review van is, dat komt omdat deze niet meer verkocht worden, maar wel verkocht geweest zijn.

Dat is volgens mij het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dat we een product in de ProductQueue al beschikbaar is voor reviews is zodat er al direct een review geschreven kan worden. Het gesubmitte product is niet zichtbaar in de Pricewatch, er kunnen dan ook geen prijzen bij geplaatst worden.
Het product wordt pas zichtbaar bij de prijzen wanneer het product is toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
oke, dan is het helaas niet anders en zal ik gewoon moeten wachten.
Bedankt voor de hulp en info ed

Pagina: 1