Pas geleden heb ik mij een nieuwe auto aangeschaft, namelijk een Audi A4 uit 95 met vrij weinig kilometertjes. Een mooie auto waarbij eigenlijk het enige wat mist een goede auto radio is.
Voor mij eigen gevoel wil ik maximaal € 200,- uitgeven aan een head unit, waarbij er minimaal een USB aansluiting voorhanden moet zijn. Verder is het van belang dat ik later ook uit kan breiden middels versterkers en subwoofer/boxen etc. Je kent het wel.
Ik denk verder dat de meeste radio's dit allemaal ondersteunen die rond die prijs klasse zitten, tenminste dat viel me wel op toen ik in de MediaMarkt stond afgelopen week. Opzicht zijn er veel mooie modellen te krijgen, maar mijn oog viel vooral op het bovenstaand model, de Stein ST722.
Het eerste wat opviel was natuurlijk het schermpje, een gimmick die best vet uit zal zien. Verder viel me de support voor DVD-video en -nog veel belangrijker- DVD-MP3 op. Combineer dit met nog wat extra functies zoals USB, SD/MMC, Video Out (nog een extra schermpje aan sluiten kan) en camera-in (achteruitrij camera is mogelijk) en dan krijg je een zeer interessant product voor een goede prijs (€177,- bij de betreffende MediaMarkt).
Maarja, de vraag is natuurlijk, heeft iemand ervaring met deze auto radio? Ik ben inmiddels al wat uurtjes aan het zoeken naar een review of een pagina van de fabrikant maar veel verder dan wat prijs-vergelijk sites kom ik op dit moment niet. Wie heeft ervaring met dit product en kan mij meer vertellen?