Linux persoon gezocht die wat software wil installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views

• mddd
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik ben een website ontwikkelaar, goed thuis in php maar niet in Linux zelf; dat laat ik normaal liever over aan server admins die weten wat ze doen. Ieder zijn ding, denk ik dan. Maar nu moet ik voor een klant een systeem bouwen waarvoor ook het een en ander op de server moet draaien wat ik dan vanaf php kan aanroepen.

Ik zoek dus iemand die via ssh enkele eenvoudige programma's wil installeren. Ik heb hier zelfs al een beschrijving van hoe het ongeveer zou moeten. Dit alles kan tegen een vergoeding, voor mij is het immers ook een opdracht voor mijn eenmanszaak.

De machine is een webserver met een standaard installatie (automatisch door hostingprovider gedaan) van SuSE met Plesk erop wat ik gebruik voor de wat higher level beheer-dingen.

Als je komende week even tijd hebt om hier wat mee te helpen (mijn inschatting is dat het zeker binnen enkele uren gedaan moet zijn), laat het me dan even weten alsjeblieft. Mail werving is niet de bedoeling

[ Voor 2% gewijzigd door zomertje op 21-02-2008 16:38 ]

PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 20:13
Dit lijkt me niet echt de bedoeling om hier te vragen.

Hail to the king baby!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mdd: dit kun je beter op de frontpage onder vacatures oid kwijt. Ik gok dat dit een slotje wordt.

Evt kun je wel contact met me opnemen (zie profiel).

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
urk_forever schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:27:
Dit lijkt me niet echt de bedoeling om hier te vragen.
Doe jij topic-report of ik?

Nog even terug naar jou, TS.

Probeer zelf te leren met behulp van VMware. Daar kun je oefenen/testen tot je echt goed weet. Daarna kun je installeren op de server van je klant.

• mddd
  • Niet online
Ok, thanks. Ik zag echt geen betere forum-plek dan dit. Een vacature is het immers ook niet echt te noemen. Maar ik ga dat dan toch maar even proberen denk ik.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-01 14:46

mace

Sapere Aude

mddd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:31:
Ok, thanks. Ik zag echt geen betere forum-plek dan dit. Een vacature is het immers ook niet echt te noemen. Maar ik ga dat dan toch maar even proberen denk ik.
Het is een vraag naar iemand (personeel) om een aantal taken uit te voeren tegen betaling. (werk)

Het is dus in de meest simpele vorm van het woord een vacature te noemen.

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
mace schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:33:
[...]

Het is een vraag naar iemand (personeel) om een aantal taken uit te voeren tegen betaling. (werk)

Het is dus in de meest simpele vorm van het woord een vacature te noemen.
Tenzij TS verwacht dat je gratis doet.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-01 14:46

mace

Sapere Aude

Silver7 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:40:
[...]

Tenzij TS verwacht dat je gratis doet.
Lees de TS dan nog eens goed, ik zal je helpen:
Dit alles kan tegen een vergoeding, voor mij is het immers ook een opdracht voor mijn eenmanszaak.

[ Voor 25% gewijzigd door mace op 21-02-2008 15:47 ]

• mddd
  • Niet online
mace:
Strikt genomen heb je misschien wel gelijk, maar ik dacht dus, dat het misschien niet zoveel zin had om bij de vacatures te gaan zitten. Degene die ik zoek, is niet iemand die op zoek is naar een baan maar gewoon iemand die goed bekend is met Linux en 2 uur over heeft. Mijn idee was dus dat ik zo'n persoon eerder hier zou tegenkomen dan bij de vacatures.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 04:56

zomertje

Barisax knorretje

Dit past inderdaan niet in de policy van GoT, helaas geldt dat voor grote en voor kleine wervingsacties. Je zal via een andere weg iemand moeten zoeken. Succes :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.