Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video college website offline bekijken

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42
http://collegerama.tudelf...rrideActivexInstall=true#

Goed, bovenstaande link brengt je op een kinky website waar je het M&O college 1 kan bekijken. Je ziet links die gast praten, en recht de sheets. Vet ideaal!

Nu heb ik morgen 4 uur tijd in de trein, dat is gelijk aan 2 colleges, welke weer gelijk is aan het aantal dat ik heb gemist O-)
(maandagochtend is niet mijn favo)

Ik wil dus graag heel die site offline in de trein kunnen bekijken en dus het college 'volgen'.
Zijn hier tools voor die dit mooi doen. Ik heb ff gezocht uiteraard, maar de website offline beschikbaar maken en als favo opslaan in IE6 werkt niet.
Het filmpje los opslaan kan ik wel, maar is niet ideaal...
Is hier een tool voor?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik weet niet hoe lang het duurt maar misschien kan je de website gewoon opnemen met een programma als Snagit?

• Opperhoof
mwha, ik wil eigenlijk echt heel die site. Je moet is kijken, maar het werkt zo lekker. Je kan slides door klikken en hij spoelt automatisch door naar het verhaal bij de volgende slide etc. Je kan het mannetje full screen doen of juist de sheets of what ever. It works great :)

• Garyu
  • Laatst online: 14:14

Garyu

WW

Eventueel iets als "Offline Explorer" proberen of het werkt, daar kan je hele websites mee downloaden om ze in de trein of ergens anders offline te bekijken?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Open deur 1: vraag het de aanbieder. Een sync tussen filmpje en slides is lastig op te nemen, gok ik.
Open deur 2: hoeveel schijfruimte heb je beschikbaar, als je de hele site wilt hebben?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Opperhoof
Ik kan het filmpje prima streamen dus is het kleiner dan 4 gb en passen er wel 10 filmpjes op mn hdd. Dus dat zal geen probleem zijn.
TU-delft mailen, zal ik doen maar daar verwacht ik niks van, anders zou de functie er wel op zitten.
Ik wil er ook niets illegaals mee, wat kun je illegaal met een opgenomen M&O college doen :)

Ik wil slechts heel die site op mn hdd zetten. Met HTTrack doettie alleen de layout een beetje downloaden, daar heb ik niks aan :(

K had gehoopt dat er een makkelijke oplossing voor was..

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:31
Het is geen freeware en de gratis try-out is niet genoeg voor wat jij wilt, maar ik denk dat SurfOffline Professional een stap in de goede richting is.

• Protagoras
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:11
Ik realiseer me dat ik nogal te laat ben met geven van een antwoord maar ik vroeg mij vandaag toevallig hetzelfde af en zag toen toevallig dit topic staan. Na veel zoeken heb ik namelijk eindelijk een programma gevonden wat aan de eisen voldoet en het heet 'Net Probe'. Je kan het vinden op:

http://www.xi-soft.com/

De trial werkt maar 30 dagen, maar hij is voorzover ik zie wel volledig werkend dus je kan het gebruiken om je colleges te downloaden en dan om te zetten naar mp3 oid. zodat je ze in de trein kan beluisteren.

Verwijderd

Zijn er zo ie zo nog meer sites waar je dergelijke colleges kan downloaden.

Ben zelf helaas niet meer studerend, maar op deze manier blijf je wel een btje bij.

Ben benieuwd of iemand iets weet.
Pagina: 1