Toon posts:

Driver HP5652 printer win 98 gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand waar ik een driver van een HP 5652 printer kan vinden die werkt op windows 98?

HP ondersteunt het niet meer, en alle driver sites die ik met google heb kunnen vinden linken naar de niet bestaanden hp-file.

Alvast bedankt,

Marco

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:12

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is dit wat?

Wel even gratis registreren bij driverguide...

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:11

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik kan via http://www.nodevice.com/driver/DeskJet_5652/get29506.html toch prima een driver downloaden? (9e hit op Google)

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dat gedeelte is gelukt.

Nu loopt hij tijdens het installeren van de driver vast.
Er komt een schermpje naar voren met:

1158:
voor de rest geen tekst en een lege knop.
Na het indrukken van de knop is de installatie van de driver gestopt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Als je een topic opent op GoT omdat je ergens niet uit komt door zelf te zoeken, dan verwachten we dat je duidelijk aangeeft waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je wel vond en wat toen nog onduidelijk was. Je topicstart bevat geen van deze stukken informatie.

Anderen hebben je toch verdergeholopen, maar als dat niet werkt laat je ook na zelf op zoek te gaan, of in ieder geval duidelijk de relevante info erover (zie hieroboven) te posten.

GoT is geen helpdesk, GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.