Toon posts:

Analoog beeld op HD-tv en Decoder op kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk 2 vragen.
Ik heb een thread kunnne vinden met de vraag hoe het beeld van de "gewone kabel" op een full had tv er uit ziet, maar de antwoorden gingen al snel ergens anders over.

Dus ik wil een full hd tv kopen 40 inch.
Als ik geen decoder voor digitale tv koop hoe zit dit er dan uit op de tv, is het echt niet om aan te zien, of is het net zo "slecht" als nu op een gewone tv, of nog slechter of wat beter?

We hebben nu kabel televisie, met de standaard zenders dus NL1 2 3 rtl sbs discovery enz enz.
Kan ik daar zo maar een digitale ontvanger op aansluiten en zonder abonnement kijken? of werkt dat zo niet?

alvast heel erg bedankt.

Groeten,

Patrick

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
Met een decoder ziet het er stukken beter uit en die dingen zijn niet duur meer, zonder vond ik het knap beroerd beeld op de LCD's die ik heb gezien.
Je kan het standaard kabel pakket gratis ontvangen, maar je hebt wel een smartcard nodig die je moet activeren (bij @Home bv is het 2 weken kijken, daarna op zwart tenzij je de aanmeldkaart instuurt). Als je een ontvanger koopt verkopen ze daar vast ook de starterspakketjes voor digitale TV (euro of 15)

[ Voor 23% gewijzigd door Speedy op 21-02-2008 11:02 ]

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
[TAG]Speedy schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:00:
Met een decoder ziet het er stukken beter uit en die dingen zijn niet duur meer, zonder vond ik het knap beroerd beeld op de LCD's die ik heb gezien.
Je kan het standaard kabel pakket gratis ontvangen, maar je hebt wel een smartcard nodig die je moet activeren (bij @Home bv is het 2 weken kijken, daarna op zwart tenzij je de aanmeldkaart instuurt). Als je een ontvanger koopt verkopen ze daar vast ook de starterspakketjes voor digitale TV (euro of 15)
maar na het aanmelden is het verder wel gratis? dus niet nog een abonnement voor nodig ofzo?

en als ik nu teweedehands een decoder met smartcard over koop moet ik dit dan ook nog melden bij in mijn geval ook @home

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
Geen idee of het op adres / signaal gekoppeld wordt, zal je @Home even voor moeten bellen (of je dat die 15 euro waard is).
Na aanmelden kost het niets meer dan je huidige kabelabbo (wat je er dus wel naast moet houden)

kijk aan: http://www.home.nl/producten/televisie/digitale-televisie

[ Voor 13% gewijzigd door Speedy op 21-02-2008 11:22 ]

Flickr | Lego collectie