Toon posts:

Bij wie werkt dit wel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
A7VKT133A BIOS 1002A
men neme 1 ATA66 disk(maxtor, seagate, ibm, quantum, whatever. Sluit deze aan op de 2e controller(de ATA100/66/33 en de andere leeg, en ga installeren willekeurig pakket van Bill(win98/98se/me/2k). En wat schets onze verbazing, installeren prima maar na een aantal minuten draaien BEVRIEST de hele |:( :r >:) pc !!!!:(
RARA POLITIEPET wie heeft hier een oplossing voor!?
Overigens loopt het als een trein als je de 1e controller gebruikt
bios 1002a

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Aan je BIOS versie te zien heb je een Asus A7V? Geef ff wat meer info over je systeem, maar misschien wordt het eens tijd voor een BIOS update, want er zijn veel problemen met die Asus met verschillende BIOS'en.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
:?:?
Helaas ik heb een A7VKT133A. Rode doos met raid 0.
T-BIRD1000, GEFORCE 256 SGRAM, SBLIVE1024, 384MB:)

Verwijderd

Heb je een controller voor ata100 en ata 66/33? Dat is bij de a7v wel zo. Ik heb mijn hd op de 33/66 zitten (maxtor ata 33) Dit werkt prima.

Verwijderd

Maakt geen fuk uit.

Verwijderd

Topicstarter
1e controller is primary ATA100 en lager
secondary ATA100 en lager
2e controller is primary ATA100 en lager
secondary ATA100 en lager
en raid 0

suc6

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
ok, never mind then...

Verwijderd

Topicstarter
nog even voor de tweede keer!
HET IS EEN A7VKT133A dus geen A7V.
Dit is er dus een met de kt133a chipset!
En dus BIOS1002A en niet 1005d of 1006!!!

p.s. dit was de laatste keer dat ik het type mobo uitgelegd heb!
thnx

Verwijderd

Topicstarter
Zeg heren, kan iemand mij en een collega hier mee helpen of heeft niemand dit probleem. We kregen zelfs een andere A7V133A bord van de leverancier en met dat bord was het hetzelfde!

SO PLEASE HELP WHIZZKIDS:)

Verwijderd

Topicstarter
HELP HELP HELP:?

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Verwijderd

Beste Jar-Jar,

http://www.die.borden.zuigen.dikke.negers.nl

En het is echt zo.
Ik zie er als verkoper zoveel problemen mee dat ik iedereen een MSI M7T-Pro 2A aanbeveel of als je wilt tweaken toch de Abit Kt133a

De mensen die zeggen dat het bij hun wel draait, hebben gewoon verdomde mazzel.

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
(jarig!)
Als je gewoon één HDD aansluit, sluit hem dan aan op de bovenste blauwe connector op je moederbord. Daar zit ie bij mij ook en werkt prima! (Maxtor 40.9gb 7200rpm UDMA66).

De onderste twee IDE poorten zijn van de Promise RAID controller. NU moeten die ook wel als gewone IDE controller kunen werken maar om daar een enkele HDD op aan te sluiten en op de andere (standaard) IDE controller geen HDD lijkt me niet echt logisch...

Voor die 2de controller heeft windows bij mij nog de Promise driver nodig. Die kent hij natuurlijk niet tijdens het installeren...
Pagina: 1