Ik weet niet of dit het goede forum is (anders mag hij verplaatst worden).
Ik ben bezig met het installeren van de Citrix License Server op een Domain Controller.
Ik heb alle benodigde onderdelen geinstalleerd: .NET framework 2.0, Java Runtime, J Sharp 2.
de LMC is geinstalleerd op IIS6.0.
Maar als ik de License Management Console (LMC) wil opstarten, krijg ik een fourmelding HTTP 400 Bad Request(IE7.0).
Hetgeen wat ik al gedaan heb:
in de IIS Manager:
- Heb ik de execution permissions veranderd naar Scripts and Executables
- Heb ik het 'jakarta' ISAPI filter opnieuw aangemaakt.
- Heb ik gekeken of de 'virtuele directory'(heet het zo?) Jakarta verwijst naar de goede folder op de C: schijf.
- vanaf een andere machine met IE6 verbinding maken met de LMC op de Domain Controller, zelfde resultaat.
maar hij wil het nog steeds niet doen
(PS ik ben geen IIS expert)
Ik ben bezig met het installeren van de Citrix License Server op een Domain Controller.
Ik heb alle benodigde onderdelen geinstalleerd: .NET framework 2.0, Java Runtime, J Sharp 2.
de LMC is geinstalleerd op IIS6.0.
Maar als ik de License Management Console (LMC) wil opstarten, krijg ik een fourmelding HTTP 400 Bad Request(IE7.0).
Hetgeen wat ik al gedaan heb:
in de IIS Manager:
- Heb ik de execution permissions veranderd naar Scripts and Executables
- Heb ik het 'jakarta' ISAPI filter opnieuw aangemaakt.
- Heb ik gekeken of de 'virtuele directory'(heet het zo?) Jakarta verwijst naar de goede folder op de C: schijf.
- vanaf een andere machine met IE6 verbinding maken met de LMC op de Domain Controller, zelfde resultaat.
maar hij wil het nog steeds niet doen
[ Voor 0% gewijzigd door Dennisch op 21-02-2008 10:04 . Reden: typo ]
AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD