Ik heb een excel bestand gemaakt om mijn inkomsten en uitgaven bij te houden. Nu heb ik voor elke maand een tabblad met daarop de uitgaven etc. Van een uitgave worden een aantal gegevens ingevoerd in een eigen rij (waaronder ook de datum). Kan ik excel nu deze lijst met uitgaven laten sorteren op datum (oplopend). Zodat niet alleen de kolom met de datum maar ook de bijbehorende rij verplaatst wordt in het overzicht.
[edit] ik gebruik excel 2007 als dat nog van belang is
Als ik met de hand de rijen en kolommen selecteer en ik wil sorteren krijg ik de volgende melding: "this action requires merged cells to be identically sized"
De kolommen zijn van gelijke grootte met het blote oog. De verschillende kolommen hebben wel verschillende groottes. Kan dit het probleem zijn en hoe stel ik in dat hij de gemergde cellen automatisch even groot maakt waardoor ik dus kan sorteren
[edit] ik gebruik excel 2007 als dat nog van belang is
Als ik met de hand de rijen en kolommen selecteer en ik wil sorteren krijg ik de volgende melding: "this action requires merged cells to be identically sized"
De kolommen zijn van gelijke grootte met het blote oog. De verschillende kolommen hebben wel verschillende groottes. Kan dit het probleem zijn en hoe stel ik in dat hij de gemergde cellen automatisch even groot maakt waardoor ik dus kan sorteren
[ Voor 37% gewijzigd door Ernie op 21-02-2008 09:17 ]