Toon posts:

DVI - VGA aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen. Hierbij wil ik een "Club3D Videokaart PCI-e GeForce 8800GT 512MB Silent 2xDVI/HDCP".

Deze videokaart heeft alleen een DVI aansluiting en het probleem is nu dat ik nog een flatscreen heb met VGA aansluiting.

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel, is dit op te lossen met een converter, en zoja; wat raden jullie me aan.

Alvast bedankt,
Michel

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik raad je aan je vraag even door google te halen, dan was je sneller geweest dan met het registreren van een account hier :o

Je hebt in ieder geval aan een simpel blokje zoals dit genoeg:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41WsBR2urvL._AA280_.jpg

Welkom trouwens :w

[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 21-02-2008 08:46 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

En als aanvulling: je krijgt waarschijnlijk 1 of 2 van deze convertors bij de videokaart geleverd :)

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-03 16:58
Ligt eraan wat voor DVI aansluiting je hebt?

Als het een DVI-D aansluiting hebt is dit niet op te lossen met een convertor. DVI-D is namelijk alleen Digitaal signaal en kan dus niet worden omgezet naar analoog!

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:16

Investig8or

What goes up, could come down

Maikel64 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:50:
Ligt eraan wat voor DVI aansluiting je hebt?

Als het een DVI-D aansluiting hebt is dit niet op te lossen met een convertor. DVI-D is namelijk alleen Digitaal signaal en kan dus niet worden omgezet naar analoog!
Dat klopt, maar ik vraag me af of die videokaart van de TS wordt geleverd met alleen DVI-D uitgangen? De meeste kaarten hebben voor zover ik me kan bedenken DVI-I uitgangen.
Mijne heeft ook 2 DVI (-I) uitgangen en is dus met die connector verbonden.

Idiocracy: it is real!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-02 10:14

Mojo

The Power Within

Vrijwel alle videokaarten hebben minstens 1 DVI-I aansluiting :) Je wil een vrij populaire kaart kopen, een 8800GT. Ik kan er met mijn hoofd niet bij wanneer die geen DVI-I zou hebben. :)

Als je even had gezocht had je dit best kunnen vinden...

[ Voor 24% gewijzigd door Mojo op 21-02-2008 09:27 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DVI-I kan veel, DVI-D minder. En topicstarts zonder volledige, duidelijke info en eigen inzet gaan dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.