Muis werkt niet na reboot

Pagina: 1
Acties:

• Eddy Dean
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-01 05:47
Mijn muis, een Logitech LX5 Cordless Optical Mouse, werkt niet nadat de computer opnieuw opgestart is. Het opnieuw insteken van de muis lost het probleem dan op. De helft van de tijd (schatting) werkt de muis wel zonder opnieuw ingestoken te moeten worden.

Ik heb het al geprobeert op een andere USB poort en zonder andere USB-apparaten aan de computer, maar dit had geen effect. In Windows (XP) word geen foutmelding oid weergegeven over de muis, en de muis word ook als hij niet werkt wel gezien in apparaatbeheer.

Het reconnecten van de muis door op de receiver en op de muis op het "connect" knopje te drukken heeft geen effect.

Het enige probleem wat ik me kan indenken is dat de Logitech Cordless Optical Trackman (of zoiets) die 3 meter verderop en aan de andere kant van het plafond aan een andere computer hangt de muis stoort.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dit komt mij ook bekend voor, ik heb het zelf ook wel eens gehad. Oplossing voor mij was om even het stukje software van Logitech te installeren. Die maakt dan een secure-connectie naar je tobo en muis. Wellicht het proberen waard.

Verwijderd

ik zou zoals kurios zegt ff de software van Logitech opnieuw installeeren en als ie het dan niet doet dan ff naar de klantenservice gaan klagen ;)

• Eddy Dean
Ik heb het programma "Setpoint" van Logitech gedownload, geinstalleerd en een paar keer gereboot, en het probleem lijkt opgelost.

Bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Eddy Dean op 21-02-2008 16:41 ]

• Eddy Dean
Het probleem blijkt weer terug te zijn, terwijl Setpoint nog steeds geinstalleerd is. Iemand nog ideën?

• Kurios
  • Niet online
Eddy Dean schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:45:
Het probleem blijkt weer terug te zijn, terwijl Setpoint nog steeds geinstalleerd is. Iemand nog ideën?
Heb je zo''n beveiligde verbinding gemaakt? Geeft Setpoint het batterijniveau weer?

• Eddy Dean
Ik heb niets gezien van een beveiligde verbinding, maar Setpoint kan wel het batterijniveau zien (goed).

• Kurios
  • Niet online
Eddy Dean schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:04:
maar Setpoint kan wel het batterijniveau zien (goed).
dat is wel raar als je muis het niet doet. Ik zou inderdaad even logitech bellen, die staan bekend om hun coulance en goede support.
Pagina: 1