Toon posts:

[VS2008/JS] Program script debugging

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik wil graag een javascript debuggen dat binnen een programma loopt (van adobe). Nu weet ik dat adobe daarvoor extendscript heeft. Maar ik wil erg graag Visual Studio hiervoor gebruiken. Wegens vele redenen.

De scripts die ik maak zijn javascripts, en deze kan extendscript wel debuggen, maar ik weet niet hoe dit met visualstudio kan. Kan ik de debugger instellen zodat hij de script ziet en snapt, zoals dat kan binnen je browser? wat is hier precies voor nodig? Om de debugger het te laten snappen?

Als ik een solution maak, en daarbij een reference leg naar de type library, vervolgens een kort programmatje schrijf, en de debugger aan het programma attach, dan snapt de debugger het wel!
Maar dit is dus een gecompileerd programma, is dit ook mogelijk met een script dat binnen het programma loopt? Hoe weet extendscript dit wel te snappen?! 8)7

Bedankt voor de hulp of het hardop denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:24
Ik snap je bedoelding niet helemaal, je wil Javascript debuggen in een compiled programma?

In dat geval gaat het het, denk ik, niet werken. Volgens mij snapt VStudio alleen wat er binnen IE draait aan scripten. Bij Firefox zie ik namelijk geen javascript.

Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht