Outlook 2007 haal constant alle mails op

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:59
Goedendag,

Ik heb een probleem met outlook 2007

Ik heb jarenlang met outlook express gewerkt.
Wanneer ik daarin mijn email (pop3, copy berichten op de server achterlaten) ophaal, wordt iedere dag keurig netjes alleen de nieuwe mailtjes binnengehaald, en alle mailtjes blijven op de server staan.
Ook mijn hotmail gebruik ik al jaren met outlook express.

Aangezien ik nu naar vista ben overgestapt, ben ik ook naar outlook 2007 overgestapt.
Aangezien mijn hotmail mailtjes daarin makkelijk te lezen zijn o.a.

Wanneer outlook 2007 mijn mailtjes van mijn pop3 account binnen haalt, worden deze opgehaald.
Echter de volgende dag, worden opnieuw ALLE mailtjes opgehaald ipv alleen de nieuwste.
Dit werkt verre van efficient als outlook opnieuw vele duizenden mailtjes moet gaan verwerken.

iemand een tip??

Onder outlook express haalt ie automatisch alleen de nieuwste mailtjes op, onder outlook 2007 haaltr ie iedere dag mijn complete inbox op (wat iets teveel is van het goede)

Windows Mail werkt misschien wel goed, maar daarin werkt mijn hotmail niet meer en die vindt ik juist zo handig.

Gabriel Knight

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gebruik IMAP op die account!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-11 21:54
:Y)

Ik heb dit wel eens meegemaakt bij iemand, dit kwam door de antivirus scanner die de mail checkte met de instellingen van deze account ging kloten waardoor outlook elke keer weer dacht nieuwe mail te krijgen.

Ook kan je proberen om de accountgegeven uit outlook te verwijderen en er helemaal opnieuw in te zetten, op een of andere vaage manier lost dat ook vaak rare bugs op.