Ben vandaag eens begonnen met de installatie van een webserver hier thuis en dat gaat aardig goed. Ik maak gebruik van SuSe Linux 10.3 samen met het totaal pakket XAMPP for Linux. Om mijn web pagina's makkelijk over en weer te sturen wil ik gebruik maken van de FTP server die meegeleverd is (ProFTPD) en heb deze dus ook mee geïnstalleerd. Mijn client kan ook connectie maken met de server (user name en wachtwoord worden geaccepteerd) en er wordt door mijn client ook netjes gevraagd om een LIST, deze krijg ik echter niet! De config is gewoon standaard die bij XAMPP zit en de client maakt gebruik van FileZilla. Bij gebruik van het commando ./proftpd -nd6 krijg ik ook gewoon netjes te zien dat er om een LIST gevraagd wordt maar voor de rest gebeurt er niks mee.
Ik heb al lopen zoeken op de site van ProFTPD en van XAMPP maar heb daarop niks kunnen vinden, ook google kon mijn geen uitkomst bieden. Hier op GOT kon ik ook niks vinden over het probleem in kwestie. Kan iemand mij hier mischien verder mee helpen?
Ik heb al lopen zoeken op de site van ProFTPD en van XAMPP maar heb daarop niks kunnen vinden, ook google kon mijn geen uitkomst bieden. Hier op GOT kon ik ook niks vinden over het probleem in kwestie. Kan iemand mij hier mischien verder mee helpen?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800