• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:39
het lukt me niet om mijn Wii in kleur op mijn pana te krijgen, wie weet de juiste aansluitingen hiervoor? op een andere TV aangesloten en daar krijg ik wel kleuren te zien.
ik heb de zowel de kabels aangesloten met de combinatie op de video ingangen Y,Pb, Pr, combinatie Y, L, R en de combinatie verloopstekker Scart en op de scart ingang van de pana, geen van deze combinaties geeft dus kleuren te zien.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik heb met beiden nooit problemen gehad met mijn Wii. Zou gewoon normaal moeten werken lijkt me

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• surfing john
en hoe heb je het aangesloten?
net nog even met de verloopscartsnoer aangesloten op een Samsung LCD aangesloten en gewoon in kleur! het vreemde is dat met de verloopscartsnoer ook geen kleuren geeft op de Pana.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02

BCC

Zwartwit / kleur problemen met component duiden meestal op NTSC / PAL verkeerd ingesteld. Kun je dat instellen op je TV / WII? Je moet pal hebben iig.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• surfing john
Wii geeft wel kleuren op een CRT en een LCD, dus ik moet het menu van de Pana induiken, maar zou de tv uitzendingen dan wel goed gaan? als de Pana op NTSC staat?

• surfing john
van ellende maar een component kabel gekocht en jawel een prachtig mooi kleurenbeeld, nou ja prachtig, vind het grafisch geweld behoorlijk tegenvallen van de Wii, dit in vergelijking met games op de PC.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Lol, heb je de composietkabel in de Y van de YPbPr poort gestopt? :P Dan is het logisch dat je enkel zwart/wit krijgt, want daar gaat alleen het contract over. :)

[ Voor 0% gewijzigd door --MeAngry-- op 26-02-2008 22:13 . Reden: typos ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38
surfing john schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:54:
ik heb de zowel de kabels aangesloten met de combinatie op de video ingangen Y,Pb, Pr, combinatie Y, L, R en de combinatie verloopstekker Scart en op de scart ingang van de pana, geen van deze combinaties geeft dus kleuren te zien.
Tja.... composietkabel en audio (!) aansluiten op componentaansluitingen gaat natuurlijk niet werken (zie ook de opmerking van MeAngry). Ik zou dat niet eens geprobeerd hebben (audiokabels in videoaansluitingen???).
Verder heb je denk ik de wat uitgeklede Panasonic PV70, dat viel me bij m'n broertje ook al op, die heeft geen composiet en geen s-video als ik me goed herinner (mijn PV60 heeft veel meer aansluitingen, ze zijn bij de nieuwe serie -of in elk geval dit specifieke model- nogal gaan bezuinigen lijkt 't).
surfing john schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:07:
van ellende maar een component kabel gekocht en jawel een prachtig mooi kleurenbeeld, nou ja prachtig, vind het grafisch geweld behoorlijk tegenvallen van de Wii, dit in vergelijking met games op de PC.
Componentkabel is wel de beste optie inderdaad.
Dat de wii met grafisch geweld niet tegen de pc op kan dat had je van tevoren kunnen weten, zo wordt ie ook helemaal niet verkocht. Dus dat heeft een verkoper je wijsgemaakt of je hebt 't jezelf wijsgemaakt. ;)

Overigens weet niet iedereen wat een 'pana' is. Dat merk heet Panasonic (ik weet dat je dat bedoelt doordat je model PV70 noemt).

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

surfing john schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:07:
De Wii is niet gemaakt voor Grafische geweld, Maar voor de lichamelijke actie.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:41
Voor grafisch geweld moet je een PS3, Xbox 360, of een PC aan je TV hangen.
Pagina: 1