There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't
Als je een regel afbreekt, doe dit dan met SHIFT+ENTER in plaats van alleen ENTER in de editor.
Ziet er in Outlook hetzelfde uit, maar komt in andere mailprogramma's dan ook netjes naar voren. De oorzaak is dat de editor dmv een ENTER een <P>-element plaatst. Door SHIFT+ENTER te gebruiken zet de editor een <BR>-element neer.
Ziet er in Outlook hetzelfde uit, maar komt in andere mailprogramma's dan ook netjes naar voren. De oorzaak is dat de editor dmv een ENTER een <P>-element plaatst. Door SHIFT+ENTER te gebruiken zet de editor een <BR>-element neer.
[ Voor 57% gewijzigd door dominic op 20-02-2008 17:23 ]
Ik denk dat TS niet de enters tussen de regels bedoeld, maar die 2 erboven. Deze krijg je helaas niet weg met dat shift-enter truukje.dominic schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:21:
Als je een regel afbreekt, doe dit dan met SHIFT+ENTER in plaats van alleen ENTER in de editor.
Maar is een sjabloon niet een optie? In plaats van een nieuwe mail pak je dan gewoon het sjabloon met deze tekst er al in.
Ik bedoel inderdaad de 1ste 2 enters die Outlook zelf toevoegd.
Ik ben nu aan het kijken met een sjabloon maar op een of andere manier veranderd Outlook nu zelf de lettertype, kleur en grote van de tekst naast het logo.
Ik zelf denk dat ik iets over het hoofd zie...
Ik ben nu aan het kijken met een sjabloon maar op een of andere manier veranderd Outlook nu zelf de lettertype, kleur en grote van de tekst naast het logo.
Ik zelf denk dat ik iets over het hoofd zie...
[ Voor 23% gewijzigd door Trumpske op 21-02-2008 09:23 ]
Iemand een oplossing?