Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Crystal Reports] Meerdere producten op 1 blad in 1 order

Pagina: 1
Acties:

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:36
Ik heb een productenlijst in Crystal Reports, deze print alle orders van een week uit als losse bladen.

Zodoende wordt het dus zoiets:
Pagina 1: 8 x product y op 4 mei
Pagina 2: 6 x product z op 6 mei
enz.

Maar als ik vandaag 8 x product y bestel en morgen 4 x product y en 6x product z krijg ik 1 blad met bij producten 12 en 2x de productnaam onder elkaar in plaats van 2 blaadjes, dus zo:
Pagina 1: 12 x product y 4 mei
PAgina 2: 6 x product z op 6 mei

Op pagina 1 staat dus het samengevoegde aantal van alle y's en de datum van de eerste order, dit terwijl ik dat helemaal niet wil, ik wil voor elke orderregel een los blad krijgen?

Google en mijn CR boek hebben het niet opgelost. Ik hoop dat iemand hier mij dus daarmee kan helpen.

PS: De producten die weergegeven worden zijn een subrapport in een header en in het subrapport zitten de producten in de detailregel.

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Als ik het goed begrijp wil je dus zoiets:

Pagina 1:

8 x product y op 4 mei
4 x product y op 6 mei

Pagina 2:

6 x product z op 6 mei

Als dit is wat je bedoelt, dan lijkt het erop dat je subreport verkeerd totaliseert (namelijk per productgroep). Waarschijnlijk moet je die groeperen en totaliseren per dag.

Living the American Dream

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:36
Stampertje schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:21:
Als ik het goed begrijp wil je dus zoiets:

Pagina 1:

8 x product y op 4 mei
4 x product y op 6 mei

Pagina 2:

6 x product z op 6 mei

Als dit is wat je bedoelt, dan lijkt het erop dat je subreport verkeerd totaliseert (namelijk per productgroep). Waarschijnlijk moet je die groeperen en totaliseren per dag.
Nee je begrijpt het niet goed!

Ik wil juist:

Pagina 1:
8 x product y op 4 mei

Pagina 2:
4x product y op 6 mei

Pagina 3:
6 x product z op 6 mei

Maar er zijn ook bepaalde producten die wel samen op 1 pagina moeten komen als ze op dezelfde dag gekocht zijn, bijvoorbeeld (ik weet zelf duidelijk in welke gevallen dit zo is):

Pagina 1:
8 x product y op 4 mei

Pagina 2:
4x product y op 6 mei

Pagina 3:
6 x product z blauw op 6 mei
2 x product z geel op 6 mei

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-11 18:33
Dan moet je dus groeperen per dag en produkt

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.