[Ubuntu]nm-applet weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 16:16
Hey allen,

Ik gebruik momenteel de mint-variant van Ubuntu. Ik heb per ongeluk de nm-applet van m'n panel verwijderd. De applet opstarten via de commandline heeft weinig effect.Er is wel een draaiend proces, maar ik krijg niets op het scherm. Ook het proces toevoegen aan de op te starten programmas in gnome heeft geen effect. Iemand die me kan helpen? Ik ben (nog) een grote linuxnoob. Ik heb al gezocht, maar ik heb nog geen werkende oplossing gevonden. Alle hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik ben juist hard op zoek geweest om die Network Manager kwijt te raken, dat onding zorgde er voor dat Gaim/Pidgin dacht geen netwerk te hebben terwijl dat er wel gewoon was...

Maar goed, wat jij zoekt zit denk ik in "Sessions", daar kan je deze dingen aan/uit-vinken. En afhankelijk van je taal (ik heb hier zelf geen Ubuntu) vind je "Sessions" onder iets als "Voorkeuren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Bij sessions heb ik ook al liggen prutsen. Je kan daar instellen welke programma's er automatisch moeten starten. Heeft weinig effect. Ik heb dat ding echt wel nodig. Ik gebruik het op mijn laptop die per dag gemiddeld op zo'n 3 a 4 verschillende draadloze netwerken zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16
Heb je 'm weggehaald via 'Remove From Panel'? Heb je ook al geprobeerd om bij 'Add to Panel' een nieuwe 'Notification Area' toe te voegen, want daarin zit de Network Manager Applet. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap-Jan op 20-02-2008 17:26 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Teun_2
Jaap-Jan schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:26:
Heb je 'm weggehaald via 'Remove From Panel'? Heb je ook al geprobeerd om bij 'Add to Panel' een nieuwe 'Notification Area' toe te voegen, want daarin zit de Network Manager Applet. :)
Dat was het!
_/-\o_