Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Flash] hoe moet ik een gebied in Flash een link geven?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-11 08:33
Hallo,

Ik ben druk bezig om in Flash (erg onervaren) iets te maken. Het lukt me heel aardig, maar ik loop nu tegen wat vragen aan.

In mijn Flash creatie heb ik twee objecten die ik wil laten linken naar een ander deel in de website. Om te testen heb ik één deel omgezet naar button en kon ik animatie voor mouse over etc. perfect uitvoeren. Ik kom er alleen niet achter waar ik de link kan plaatsen en de eigenschappen daarvan (open in nieuw venster etc.).
Wel is er een optie (met de rechter muisknop op button in de library) die heet Linkage...

Lijkt mij voor de hand liggend, maar dan krijg ik dit. En als ik het zo invul, dan werkt het niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.myblingbling.nl/kids/link.jpg

Wie heeft de gouden tip?

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 11:07
Die linkage is bedoeld om met script naar die Library elementen te verwijzen, zoek eens naar button functies (onRelease etc...) en naar getURL in de help.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

dit is iets wat je ook prima in de manual onder "button" kunt vinden, ik raad je aan een paar tutorials te doen voor je hier vragen stelt. :/

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.