Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Excel/outlook 03] grijze sheet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, wij hebben bij een klant een volgend probleempje wat ik nog niet eerder heb gezien.
Bij het versturen van emails met een Excell bijlage hebben wij het volgende probleem:
- de bijlage kan worden geopend, echter ipv de sheet verschijnt er een grijs scherm.
even ter info,
Zei werken op Terminal servers.
Maken allen gebruik Van Office 2003.

Ik hoop dat er mensen zijn die dit wel eens eerder hebben gezien en eventueel een oplossing weten.

Alvast bedankt voor eventueele oplossingen!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:32
reageer dan niet, en als je het een beroerd topic vindt waarom zie ik dan geen TR?

[ Voor 147% gewijzigd door Lustucru op 20-02-2008 17:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
tja je kunt ook lkr bot reageren..

Google heb ik ook al wat op proberen te zoeken.. maar niet veel nuttigs kunnen vinden..

[ Voor 27% gewijzigd door Lustucru op 20-02-2008 17:18 ]

• Schildpad
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:17
Staat de weergaveinstelling niet op 'pagina-eindevoorbeeld'? Wat gebeurt er als je het beeld op normaal zet: beeld-->normaal?

Verwijderd

Topicstarter
Schildpad schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:29:
Staat de weergaveinstelling niet op 'pagina-eindevoorbeeld'? Wat gebeurt er als je het beeld op normaal zet: beeld-->normaal?
Dankje,
Ik ga morgen bij de klant of dit de oplossing is.

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Voor de zekerheid, je zei dat het een melding van een klant was:
Verificeer eerst of het probleem niet is dat excel gewoon opent, maar niet bij het bestand kan komen. Dan zie je ook een grijs vlak, de achtergrond van excel namelijk.:P
Pagina: 1