Toon posts:

Digitenne Starterskit (CI/Conax) icm SamsungLE37?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Samsung LE37M86BD. Deze heeft een ingebouwde Common Interface poort en een DVB-T tuner.

Nu biedt KPN een Starterskit aan, dit bevat:
- Conax Cam V4 (SCM)
- Digitenne Smartcard
- Antenne Funke DSC 210
- Powerinserter incl. Adapter (Funke)

Kortom, alles wat ik nodig denk te hebben. Er staat alleen erg groot SONY BRAVIA op dat pakket. KPN kan me niet vertellen of het werkt op mijn Samsung, resellers ook niet.

Kan iemand me vertellen of deze combinatie werkt? Heeft iemand ervaring met deze combinatie?

Check pakket: http://www.televisiedigitaal.nl/product.php?productID=109

Of deze: http://www.bisco.nl/index...=viewProd&productId=27620

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 15:07 ]

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:38
Ja in principe kun je er van uitgaan dat het werkt, al zijn er merken TV's die het niet zo goed doen met de SCM Conax module zoals de Sharp TV.
De Sharp schijnt het weer goed te doen met een Technisat Conax module dus vraag of je hem ruilen mag eventueel.
Maar je hebt een Samsung dus hopenlijk gaat het goed, ook de grote TV winkels hebben ze dus misschien kun je het gewoon in je woonplaats kopen.

Bij deze advertentie staat er bij dat het met andere merken werkt ook 10 euro goedkoper

http://www.marktplaza.nl/...e-Starterskit-4992608.php

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:51
Is die voedings adapter echt noodzakelijk?? (Philips LCD hiero) Want heb op me huidige decoder al een antenna zitten dus zou met alleen een CI module voldoende moeten zijn.

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:38
cojones81 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:42:
Is die voedings adapter echt noodzakelijk?? (Philips LCD hiero) Want heb op me huidige decoder al een antenna zitten dus zou met alleen een CI module voldoende moeten zijn.
Je hebt het overeen decoder???
Dit gaat over een TV met ingebouwde decoder.
Een voedingsadapter is pas nodig als de TV geen 5V kan leveren aan een aktieve antenne.

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:51
Kijk dat maakt het wat duidelijker. Dan weet ik waar die extra voedingsadapter voor is. CI module kost rond de 59 euro. Antenna heb ik al, op me huidige Topfield decoder zitten, dus eigenlijk niet nodig. Dan moet ik alleen even kijken in t boekie of me scherm die 5V kan leveren.

Verwijderd

Topicstarter
Goed, dat werkt dus niet! Digitenne starterskit werkt niet op bovengenoemde Samsung. Er staat dus niet voor niets SONY op.

Bedankt voor de reacties.

• DaOzzie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2025
Ik heb gisteren een Digitenne Starterskit gekocht voor mijn LE37M86. Met een beetje spelen heb ik bijna alles zender kunnen installeren, alleen mis ik nog kanaal 57 (bouqet 3 met o.a TMF,MTV,CNN enz). Als ik die handmatig ga zoeken, loopt de TV vast en 'start opnieuw op'.

Hoe los ik dit op ?

[ Voor 69% gewijzigd door DaOzzie op 05-07-2008 17:43 ]

Pagina: 1