Sinds enkele dagen heb ik een probleem met Adblock Plus in Firefox. Het belangrijkste probleem doet zich voor met site van www.hyves.nl. Zolang ik niet ingelogd sta, is er niks aan de hand, maar zodra ik mezelf inlog kan ik alleen nog op de mainpage komen. Sites van individuele gebruikers blijven geheel wit. Ik heb Adblock al opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niks. Ik heb zelf geen enkele regel aan de blacklist toegevoegd. Ik heb ook alleen de standaard filterlijst aan staan. Tot een paar dagen geleden heb ik nooit problemen hiermee gehad.
Als ik bij Adblock kijkt wat er geblokkeerd wordt zijn dat 2 van de 159 onderdelen:
- /webads(1)
- #*(id*=skyscraper)(1)
Die andere 157 onderdelen zijn alleen nergens te zien, blijft gewoon een wit scherm.
Enige oplossing schijnt te zijn om Adblock uit te zetten, Hyves toevoegen aan de whitelist helpt ook niks. Iemand een betere oplossing?
Bij voorbaat dank.
Als ik bij Adblock kijkt wat er geblokkeerd wordt zijn dat 2 van de 159 onderdelen:
- /webads(1)
- #*(id*=skyscraper)(1)
Die andere 157 onderdelen zijn alleen nergens te zien, blijft gewoon een wit scherm.
Enige oplossing schijnt te zijn om Adblock uit te zetten, Hyves toevoegen aan de whitelist helpt ook niks. Iemand een betere oplossing?
Bij voorbaat dank.