Verwijderd
Kijk simpelweg op de site van Thermalright...
Antwoord: nee. De HR-03 Plus is sowieso voor de 8800 serie, maar ook de HR-03 R600 past niet op de HD3870, laat staan de X2-variant daarop.
Antwoord: nee. De HR-03 Plus is sowieso voor de 8800 serie, maar ook de HR-03 R600 past niet op de HD3870, laat staan de X2-variant daarop.
Okee, zijn er misschien andere passieve koelers voor de X2?
De 2 core's zitten zo dicht bij elkaar dat het nooit gaat werken. Ook heb je nog de bridge chip die gekoeld moet worden. Dit gaat echt never nooit lukken.
Misschien met een blok koper van 2 kilo. Voor zover ik weet zijn er geen passive koelers voor die kaart en ik denk dat die er ook niet komen. Dat ding produceerd veel te veel warmte om passief te koelen.E.Greidanus schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:25:
Okee, zijn er misschien andere passieve koelers voor de X2?
[ Voor 55% gewijzigd door PilatuS op 20-02-2008 14:27 ]
Volgens verschillende bronnen zouden 2 hr-03 rev A passen (maar dat weet ik niet zeker, sowieso op eigen risico)
Goed koper is duurder dan slecht koper
Verwijderd
Zie dit draadje op XS. 2 x Zalman VF900 kan, maar dan worden andere componenten weer te heet.
Dit is toch wel iets wat je zelf had kunnen vinden lijkt me? Zoals je ziet zijn er een hoop andere mensen die wel de benodigde informatie hebben kunnen vinden, vandaar dat ik dit topic dan ook op slot doe
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()