Hallo allemaal,
Na diverse (terechte) terechtwijzigingen probeer ik het hier nog een keer:
En ja, ik geef toe dat dit een gedeeltelijke copy/paste post is.
In stap 11 van deze handleiding: http://technet2.microsoft...ee1000f1033.mspx?mfr=true
Moet ik een alias creeren van de oude server naar de nieuwe.
Als ik dit intyp:
netdom computername newname /add:oldname.domain.local
krijg ik de foutmelding
unable to add computername blabla
The error is:
parameter onjuist
We hebben de stap, nadat MS/Google ook niet kon helpen, uiteindelijk maar overgeslagen..
We kwamen bij onze webqueeste meerdere slachtoffers tegen, die van dezelfde checklist gebruik hadden gemaakt en dezelfde fout tegenkwamen, maar ook geen oplossing hadden..
We hebben ook niet zichtbaar/onzichtbaar iets gemerkt van die overgeslagen stap.
In de checklist werd ook niet duidelijk wat het nut ervan was en wat de consequentie zou zijn, indien overgeslagen.
De server loop inmiddels als een zonnetje. Maar ik ben benieuwd wat er nou precies aan de hand was.
Na diverse (terechte) terechtwijzigingen probeer ik het hier nog een keer:
En ja, ik geef toe dat dit een gedeeltelijke copy/paste post is.
In stap 11 van deze handleiding: http://technet2.microsoft...ee1000f1033.mspx?mfr=true
Moet ik een alias creeren van de oude server naar de nieuwe.
Als ik dit intyp:
netdom computername newname /add:oldname.domain.local
krijg ik de foutmelding
unable to add computername blabla
The error is:
parameter onjuist
We hebben de stap, nadat MS/Google ook niet kon helpen, uiteindelijk maar overgeslagen..
We kwamen bij onze webqueeste meerdere slachtoffers tegen, die van dezelfde checklist gebruik hadden gemaakt en dezelfde fout tegenkwamen, maar ook geen oplossing hadden..
We hebben ook niet zichtbaar/onzichtbaar iets gemerkt van die overgeslagen stap.
In de checklist werd ook niet duidelijk wat het nut ervan was en wat de consequentie zou zijn, indien overgeslagen.
De server loop inmiddels als een zonnetje. Maar ik ben benieuwd wat er nou precies aan de hand was.