Topic zegt het al, Ik wil graag de OGC-competition joinen bij de DPC. Ik heb eerder meegedaan met RC5, maare dat is al een tijdje geleden. Wie kan mij helpen met toevoegen van twee AMD-koetjes aan het legioen, ik heb namelijk hier nie zoveel kaas (gras!!!) van gegeten dus alle hulp is welkom.
Verwijderd
als je toen al lid was van DPC (met RC5 bedoel ik) dan ben je nu ook al lid van DPC voor OGR. daar maakt d.net geen onderscheid tussen namelijk. gewoon je koeien vertellen dat ze OGR moeten doen dan gaat alles vanzelf goed.
Het gaat precies hetzelfde als bij RC5, alleen moet je je project priority (configure->2->8) op OGR,RC5=0,CSC=0,DES=0 zetten.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
zet hem dan zo :Op vrijdag 16 februari 2001 15:56 schreef Chakotay het volgende:
Het gaat precies hetzelfde als bij RC5, alleen moet je je project priority (configure->2->8) op OGR,RC5=0,CSC=0,DES=0 zetten.
ogr,rc5,csc=0,des=0
gaat ti rc5 doen als je toevallig geen ogr noodles meer zou hebben, anders is het zonde van je CPU-time toch!!!
Moet je hem alleen nog wel ff vertellen dat ie alleen naar RC5 mag gaan als er voor OGR niets meer te halen is. Welke optie dat was weet ik zo ff niet trouwens. (als je alleen de volgorde verandert doet ie nl. beide projecten om en om)
[removed]