Toon posts:

[WoW] HP Pavilion dv6725ed laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik heb een week geleden de HP Pavilion dv6725ed laptop gekocht.

Specificaties:

1.6ghz dualcore
3gig ram
nVidia GeForce 8400M GS (256mb, geshared tot 1500)
160gb
Vista Home Premium

De enige game die ik speel is WoW. Dit draait op het eerste gezicht ontzettend goed, ik krijg goede fps (rond de 40) en alles lijkt prima te werken. Echter "stottert" mijn scherm heel erg. Ik weet niet zo heel goed hoe ik dit moet beschrijven, maar als ik in een rechte lijne naar voren loop, stottert mijn character ipv een vloeiende lijn te maken. Dit gebeurt regelmatig. Ontzettend irritant, het lijkt af en toe net een diashow.

Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwste drivers gedownload, alle settings op zo low mogelijk gezet (kreeg 89fps maar het probleem bleef zich voordoen), heb tevergeefs op de officiele forums gepost maar helaas. Dit is een beetje mijn laatste hoop, je zou denken dat je een 3 jaar oude game goed zou kunnen draaien op een nieuwe laptop.

Soms speel ik op een 19" Widescreen die ik aan m'n laptop hang. Ik gebruik dan dezelfde settings als wanneer ik op de laptop zou spelen. Ik krijg het probleem op beide monitors, dus hier ligt het ook niet aan. Had ook een tijdje het idee dat m'n draadloze toetsenbord/muis het veroorzaakte, maar hier lag het ook niet aan.

Ik weet 100% zeker dat het geen serverlag oid is.

Ik hoop dat de probleembeschrijving goed genoeg is.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Speel je via LAN of wireless? In het laatste geval zou je eens kunnen proberen de drivers van van je Wifi-adapter te updaten, heeft bij mij in het verleden ook geholpen. (in Counter-strike weliswaar)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Gok de v-sync. Kan zowel komen door het juist wel of juist niet aanstaan. Verander die instelling dus eens van aan naar uit of uit naar aan :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je ook al een ander online spel getest of die hetzelfde probleem laat zien?
Is het constant dat ie het beeld op die manier weergeeft of zo af en toe?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel via LAN. Heb ook wireless (op school :P) en dat doet hetzelfde.

V-sync heb ik al aan- en uitgezet, geen verschil.

Nog geen andere games getest, het gebeurt af en toe, meestal als ik op m'n mount ergens heen loop (niet in combat).. voor de kenners.. :)